We hebben zojuist een test van het kruidvat gedaan. Hieronder de uitslag, omdat de 2e streep niet donkerroze is twijfelen we nog. Dit is de 37e dag na mijn vorige menstruatie en de temperatuur is nu 15 dagen boven de 37 graden.
Wat denken jullie, zwanger?
Kelly1980Oud lidBerichten: 286Lid sinds: 1 januari 2005
Moet daar rechts ook niet iets verschijnen in dat rondje om te zien of de test heeft gewerkt? Ik weet niet zeker hoor, ken deze test niet... 😉 En anders: van harte gefeliciteerd en welkom bij de dikke buiken-club! 😃
ikke1982Oud lidBerichten: 132Lid sinds: 1 januari 2005
Voordat ik je feliciteer....moet er inderdaad ook niet iets in het rondje helemaal rechts verschijnen? Een stipje ofzo, want er staat ook pijltje bij. Maar je hebt vast de gebruiksaanwijzing gelezen of nog gecheckt dus het zal wel goed zitten 😊 Gefeliciteerd dus! 😃
Anne1988Oud lidBerichten: 100Lid sinds: 1 januari 2005
En meiden, volgens mij is dat rondje de plek waar je de urine in moet laten druppelen (ws met een pipetje ofzo) want als je goed kijkt staan er twee strepen en bij de ene staat een 'c' van controle en een 't' van test!
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
Dat denk ik ook idd Eveline 😊 Staat normaal niet meer dan 2 dingetjes op zo'n test, 1 om aan te geven dat de test goed werkt. En de andere als je zwanger bent.
ikke1982Oud lidBerichten: 132Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo! Ben nieuw hier! Leuk om al jullie verhalen te lezen... Ik ben 24 en ben in mijn stopweek niet ongesteld geworden terwijl ik altijd de tweede dag al ongesteld word. Vorige week vrijdag laatste pil gepakt, en moet dus vanavond weer beginnen eigenlijk!!? Heb al dagen last van buikpijn.. wat stekend af en toe en gevoel dat ik wel ongesteld ga worden maar is niet gebeurd.. Ook heb k een wat misselijk gevoel, maar dit is niet echt heftig ofzo...
Ik ben erg benieuwd.. heb vanmiddag maar n test gehaald.. zou ik dit nu al kunnen doen voor een betrouwbaar resultaat??
Groetjes!
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Snap het niet zo goed... Je hebt het over stopweek...je gebruikt de pil dus nog gewoon, dan kun je toch niet zwanger zijn?? Of ben je 'm vergeten, gebraakt, anti biotica gebruikt?? Anders vind ik het vrij onwaarschijnlijk dat je zwanger zult zijn. Succes Hoop
Ik denk niet dat je zwanger bent. De kans is vrij klein, helemaal omdat je daarna alsnog de pil innam. Maar goed de pil is voor 99% betrouwbaar, wie weet ben je de 1%.
Ik werd met mijn pil ook niet altijd ongesteld ook al stopte ik wel en het laatste jaar werd ik helemaal niet meer ongesteld. Je kan de test wel proberen. Het is alleen moeilijk te bepalen wanneer je eigenlijk ongesteld zou zijn.
Laat ons maar even weten wat eruit komt.
O ja en uiteraard welkom hier!
EvelineOud lidBerichten: 368Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ben het niet helemaal met jullie eens dat je helemaal niet zwanger kunt worden als je aan de pil bent. Ik ben ook een keer zwanger geweest en dat was ook door de pil heen. Aangezien ik erg strikt ben en zeker weet dat ik er geen vergeten was en ook niet gebraakt of antibiotica gebruikt. In de theorie is de pil 99% veilig, maar in de praktijk is het maar 95%. Het is uiteraad niet veel. Maar toch 5%. Tenminste dat is mij toendertijd verteld. Dit is mijn ervaring. Ik zou voor de zekerheid gewoon een test doen en anders gewoon naar de huisarts gaan en waarschijnlijk doet hij of zij dan wel een test.
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Ik zeg niet dat het niet kan... het is onwaarschijnlijk, maar inderdaad geen enkel anti conceptie middel is 100% betrouwbaar. Dus gewoon over paar dagen nogmaals testen... Enneh... over testen gesproken Eveline???? Alles nog rustig? groetjes, Hoop
EvelineOud lidBerichten: 368Lid sinds: 1 januari 2005
net een testje gedaan. niet zwanger geeft hij aan... wel nogsteeds buikpijn en niet ongesteld... had afgelopen maandag toch echt ongesteld moeten worden... Hoe zou dit verder kunnen komen?
Heb test vlak na t eten gedaan (clearblue) en daarbij glas water gedronken. zou dit uit kunnen maken?
Kelly1980Oud lidBerichten: 286Lid sinds: 1 januari 2005
Het beste is om te testen met ochtendurine en niet wanneer je veel gedronken hebt. 1 glas water zal denk ik niet veel uitmaken, het ligt eraan hoeveel je nog meer hebt gedronken die dag. Teveel water kan het geconcentreerde eruit halen.
vlademiraOud lidBerichten: 65Lid sinds: 1 januari 2005
Ik kwam toevallig even kijken hier, maar ze zeggen altijd een licht streepje is ook een streepje, dus bij deze wil ik je alvast voorzichtig feliciteren 😃
JannekeOud lidBerichten: 1.427Lid sinds: 1 januari 2005