anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
ik ben Annebeth. Nu bijna 5 jaar getrouwd, werkzaam in het onderwijs en sinds vorige week met de pil gestopt.
Ik had mijn stopweek achter de rug, heb 2 dagen de pil ingenomen en ben toen gestopt met de pil (vorige week vrijdag de laatste ingenomen) vanaf dinsdag verlies ik nu een beetje bloed, is dat normaal?
cbOud lidBerichten: 337Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Annebeth,
van harte welkom op dit forum, helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag. Ik zou zo denken dat twee dagen de pil nemen niet zoveel invloed heeft dat je weer opnieuw ongesteld wordt, maar als je het zeker wilt weten zou je mis even met de huisarts moeten bellen.
Succes!!
anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
ik ben inmiddels een week verder en heb van dinsdag tot en met zaterdag nog gebloed, dus toch wel een menstruatie, maar veel minder bloed dan anders (tijdens de pil), waarschijnlijk omdat ik het net was geweest, maar had nu wel last van zeurend gevoel in rug en buik en anders tijdens de pil niet
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
Welkom. Kan idd zijn dat je met de pil minder of geen last hebt van buikklachten tijdens je menstruatie. Maar als je de pil niet meer gebruikt, kun je daar wel weer last van krijgen.
Anne1988Oud lidBerichten: 100Lid sinds: 1 januari 2005
Welkom!!
Veel lees- en schrijfplezier 😃
ietjeOud lidBerichten: 53Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo
Van harte welkom op dit forum. Hopen dat je snel een normale cyclus hebt en dat je natuurlijk snel zwanger bent
groetjes Ietje