Ben net nieuw op deze site en pas met de pil gestopt had met pilgebruik as maandag ongesteld moeten worden kon niet wachtte en heb gisteren test van 6 dgn van te voren gdn......helaas maar 1 streepje.....zou er toch nog een kansje inzitten wel zwanger....
glitterOud lidBerichten: 251Lid sinds: 1 januari 2005
Meestal als je stopt met de pil ben je na 5 dagen ongesteld. Ben sinds 14 april gestopt en was na 5 dagen ongesteld, daarna na 28 dagen en nu na 50 dagen. Het kan heel goed dat je snel zwanger bent maar als ik de verhalen zo lees duurt het vaak wat langer.
Succes met zwanger worden :!:
PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
@ Glitter jemig is dat normaal ik ben dan bijna op dezelfde dag als jou gestopt maar mijn menstrutatie loopt nog netjes op tijd ook al ben ik gestopt. als er bij jou 50 dagen tussen zit is dat dan een goed teken omdat de pil dan uit je lichaam is? of heeft dit een andere oorzaak..
groetjes sheila
de assistente zei dat dat wel vaker voorkwam omdat je lichaam weer moet wennen zonder de pil, maar het is erg lastig allemaal. Beter dat het bij jou goed gaat. Ik ben alleen maar wat oud bloed verloren en maar een klein beetje dus ik ben benieuwd wanneer de volgende komt en hoe dat dan is
Groetjes Glitter
kabouterOud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
jammer toch ongesteld geworden maar wel goede cyclus 28 dgn op naar de volgende maand moet wel zeggen verlies nu meer bloed en feller van kleur dan met pilgebruik
Ik was nadat ik stopte met de pil (januari 2008) eerst 1 keer in de 8 wknongi. Nu pas zit ik op 5 wkn ongeveer. Dus kan heel lang duren voor je cyclus weer normaal is.