DreamstarOud lidBerichten: 186Lid sinds: 4 maart 2008
Wij hebben onze twee kinderen beiden vernoemd. Nu ben ik zwanger van nr drie en willen we weer gaan vernoemen.
Voor een jongetje zijn we er al uit maar voor een meisje nog niet.
Nu vroeg ik me af of er iemand nog leuke namen wist die iets met Willemke hebben mijn schoonmoeder heet zo.
Ik vond het zelf erg moeilijk namelijk maar misschien weet er iemand een leuke.
SylOud lidBerichten: 2.265Lid sinds: 14 juli 2007
Willeke, wilma, emke.
Nu vind ik de eerste twee niet geweldig, maar ja, misschien vind jij het wat alhoewel ik me dat afvraag 😉
VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
Poeh dat is inderdaad moeilijk zeg. Je kunt misschien ook de letters gebruiken, iets als Melissa ofzo?
hummeltje81Oud lidBerichten: 16Lid sinds: 1 januari 2005
bstipdonkOud lidBerichten: 816Lid sinds: 1 januari 2005
cbOud lidBerichten: 337Lid sinds: 1 januari 2005
als je de letters gebruikt kan je ook nog lieke of mieke doen?? Het is wel heel lastig, succes ermee!
Saar80Oud lidBerichten: 4.093Lid sinds: 30 mei 2008
Idd lastig! Zou zelf nooit aan vernoemen beginnen, nou ja als tweede of derde naam vind ik dat wel leuk maar als roepnaam...nee, mijn omas en opas hebben niet echt leuke namen en vind het ook vreemd om de naam van mn ouders/schoonouders te gebruiken...maar ieder zn ding natuurlijk! Misschien kan je iets met deze namen:
Willemijn
Willemien
Wil
Wilmy
Winnie
babytjeOud lidBerichten: 101Lid sinds: 1 januari 2005
via een site iets gevonden
Wilda
Wilde
Wileen
Wilfreda
Wilfrida
Wilga
Wilhelmina
Wilhelmine
Wilhemina
Willa
Willamena
Willene
Willette
Willow
Wilma
Wilmarie
Wilmet
Wilna
Wilona
Wilone
Wilva
ben benieuwd wat het gaat worden
DreamstarOud lidBerichten: 186Lid sinds: 4 maart 2008
Bedankt allemaal voor de goeie ideen maar ik vind het nog steeds een lastige naam waar we nog maar even mee moeten puzzelen er zaten in elk geval leuke namen bij waar we misschien wel wat mee kunnen.
Thanks
anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
ik kwam eigenlijk toevallig bij dit topic, maar ben wel heel benieuwd wat het nu eigenlijk geworden is, ik zie dat je een meisje hebt gekregen 😃
wij krijgen ook een meisje en willen vernoemen en mijn schoonmoeder heet willemtje, dus wie weet geef je ons wel inspiratie 😃
MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
willen jullie mij helpen met een vernoeming van bertha! want zo wil ik mijn kind echt niet noemen... en ohja het moet wel een meisjesnaam worden... waarschijnlijk krijgt ons kind 3 namen:
meisje: eerste naam zelf gekozen tweede naam Anna en derde naam vernoeming van bertha
Jongen: eerste naam zelf gekozen tweede naam ferdy (vernoeming van frederik) en derde naam jan
graag jullie reacties
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
hihi sylvia mijn moeder heet albertha.... ALS wij zouden vernoemen zitten we dus met hetzelfde probleem
anitaOud lidBerichten: 375Lid sinds: 25 februari 2009
we hebben nu 2 namen, dank daarvoor!
de eerste is benthe en de andere berthe (lijkt het meest op bertha, deze naam betekend ook hetzelfde)
ik vind benthe iets meer van deze tijd, maar lijkt niet echt vind ik.
maarja daarvoor hebben we nog lang genoeg de tijd om te kunnen kiezen
het mooiste is dat mijn opa laatst zei: weet je wat ik een mooie naam vind voor en jongen: ferdy (en laten we hem nu zo gaan vernoemen hahaha, wel als derde naam)
de initialen kan dat T.A.B zijn? of is dat raar anders wordt het T.B.A (vind ik lijken op TBS) dus dat lijkt mij zelf persoonlijk minder?
anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
ik vind het allebei goed kunnen hoor, het lijkt misschien op TBS maar dat is het toch niet
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
Wij vernoemen helemaal niemand. Dus persoonlijk ben ik bllij dat ik er niet over hoeft na te denken! gewoon 1 naam en klaar.
maar begrijp wel als mensen willen vernoemen hoor!