hey hey ik ben samantha en ben 18 jaar ik heb al 3 jaar een vaste vriend waar ik 2 jaar terug een kindje mee zou krijgen ik kwam er na 3 weken achter dat ik zwanger was en wou het meteen houden nadat ik de ego had gezien Helaas na 8 weken ben ik het kindje toch verloren. en hebben daar veel verdriet om gehad.
Nu een 2 jaar later willen we het weer proberen maar het lukt maar niet. ik ben nu al bijna 9 maanden gestopt met de pil maar helemaal niets
zou niet weten hoe dat kan!!
Gr Sammy
anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
welkom hier op dit gezellige forum.. hmhmh de reden weet ik ook niet maar je kan eens langs de huisarts gaan en eeens vragen of hij alles kan laten nakijken.
ben een leek op dit gebied hoor maar je zou normaal wel vruchtbaar zijn want je hebt al een zwangerschap voor een periode gehad met dezelfde vriend dus hij is in staat om kinderen te maken en jij om te krijgen...
kop op he!
groetjes sheila
samantha18Oud lidBerichten: 22Lid sinds: 1 januari 2005
hoi welkom hier op het forum ik hoop dat je snel zwanger raakt. en ik zou niet weten hoe het nu komt dat je nog niet zwanger bent. maar klets gezellig hier mee
samantha18Oud lidBerichten: 22Lid sinds: 1 januari 2005
ik wil jullie even vertellen dat ik nu sinds 4 weken zwanger ben ik heb het pas ontdekt:D en ben erg gelukkig ik ben vandaag me 1e echo gehad en daar is nog niets op te zien omdat het nog te pril is maar ik moet over 4 weken terug komen en dan maar hopen he
groetjes
Anne1988Oud lidBerichten: 100Lid sinds: 1 januari 2005