Vaak hier rond gekeken en nu maar eens een account aangemaakt.
Mijn vriend en ik willen dolgraag een kindje, dus zijn we al volop aan het klussen. Doordat mijn cyclus niet verloopt zoals het zou moeten is het erg frustrerend. Doordat ik niet iedere maand menstrueer, gaan er veel testen doorheen 😛
Ik hoop voor iedereen met een kinderwens, dat deze wens snel mag uitkomen!
Groetjes,
J.D
anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
Wat vervelend zeg, dat je cyclus niet zo voorspelbaar is. Hoewel de mijne redelijk voorspelbaar is, heb ik de laatste maanden enorm in de testen geinvesteerd. Hopen blijf je toch en als je dan eenmaal weet dat hij voor je NOD uitslaat :). Hoe lang zijn jullie nu bezig?
Succes! Frummel
Anne1988Oud lidBerichten: 100Lid sinds: 1 januari 2005
Dus het valt nog best wel mee. Kan me al beter beheersen met de testen!! Ik doe het gewoon 1x per maand en als het negatief dan is hij gewoon negatief.
Frummel: gebruik jij nog zoveel testen?
Groetjes, J.D.
pvdlansOud lidBerichten: 22Lid sinds: 1 januari 2005
Dat is wel jammer dat je cyclus niet elke maand regelmatig is. De mijne is elke maand stipt op tijd, het komt zelden voor dat het een keertje anders loopt. In het begin heb ik ook veel testen gekocht, maar nu doe ik het alleen als ik echt overtijd ben en dat komt niet vaak voor.
Succes met zwanger worden.
Miranda
nluitenOud lidBerichten: 1.891Lid sinds: 1 januari 2005
Balen he...zo'n onregelmatige cyclus!! Ik ben ook ongeveer 4-6x per jaar ongesteld, sinds paar maanden bezig met ovulatie testen, maar dan gaan er ook behoorlijk wat doorheen, dus leve internet en de goedkope dipstick testjes!!!! Kunnen we in ieder geval nog een beetje gericht klussen...
Heel veel succes met zwanger worden! groetjes, Hoop