ik ben Brit, en mijn vriend en ik hebben besloten om een kindje er bij te nemen we hebben al 2 geweldige jongens een tweeling van 5 jaar...ik ben sinds een maand gestopt met de pil en hebben dus besloten om de natuur zijn gang te laten gaan 😃 we zijn pas net bezig dus nu maar veel oefenen en proberen zo'n geweldig mooi wondertje erbij te knutsellen 😂 ik vind het heel spannend allemaal :!:
SusannaOud lidBerichten: 2.677Lid sinds: 1 augustus 2008
thanks !!!! maar nog even zien of het een succes word 😂 gaan er in ieder geval voor dus...maar plannen niks en zien wel wat er gebeurd of niet gebeurd 😉
quincyOud lidBerichten: 8Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ben nieuw hier op deze site en wil graag meer info over het zwanger worden. Ik probeer al een half jaar om zwanger te worden maar helaas nog niet gebeurt. Ik zit nog steeds in de fase van het ontpillen dus denk ik dat ik nog wel even duurt... 😢
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
helemaal geen rare vraag. Ja, dat kan. Het is alleen wat moeilijker, omdat je niet goed kunt bepalen wanneer je eisprong is (je cyclus kun je nog niet weten). Dus het kan zeker wel, het is alleen een lucky shot 😃
quincyOud lidBerichten: 8Lid sinds: 1 januari 2005
Hoelang kan dat ontpillen gemiddelt duren? Ik heb het eerste half jaar een cycles gehad van 35 dagen. Vanaf nu tussen de 35/42 dagen. Ook duurt het nu wel ruim een week voordat het over is... :|