Ik ben nu 17 weken zwanger van de eerste en ik heb een vraagje. Ik heb "last" van lekkende tepels, had net natte plekken in m'n shirt zitten. Wie weet of dit normaal is? Hebben meer meiden hier last van?
Groetjes Janneke
mama1988Oud lidBerichten: 4.069Lid sinds: 1 januari 2005
toen ik 3 maanden zwanger was had ik daar al last van, nog niet zo erg als je beschrijft. maar hoort er gewoon bij, je borsten gaan melk maken, je kunt bij de kruidvat van de cijfjes kopen (weet zo gauw niet hoe dat heet) die kun je in je bh stoppen (ziet niemand) en dan lekt het daar tegen aan en niet op je shirtje.
succes!
Saskia15Oud lidBerichten: 647Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb daar ook heel erg last van maar dan alleen als ik slaap. Ik word dan wel eens wakker omdat ik iets nats voel. Met bh aan slapen vind ik niet zo prettig dus verschoon ik vaker mijn nachtkleding en bed.
Gr mascha
lennyBeheerderBerichten: 356Lid sinds: 4 maart 2005
Ik gebruik ze ook en ze zijn heel handig! Ik zou ze wel pas aanschaffen als je zeker weet dat de borstvoeding goed gaat en je idd last hebt van lekkende borsten. Ze zijn redelijk prijzig, maar gaan dan ook lang mee als je ze goed verzorgt. Uiteindelijk spaar je geld uit doordat je geen zoogcompressen hoeft te blijven kopen.
NadaOud lidBerichten: 151Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb ze hier liggen en gebruik ze NOOIT! Ze liepen vol dus als ik ze af deed dan werd het alsnog een bende. Nee, voor mij gewoon de wegwerp-koffiepads. Niet die van natusan want daar had ik een allergische reactie op, maar die van het kruidvat zijn perfect! Na 4 maanden borstvoeding geven waren mijn borsten weer redelijk zindelijk en nu voed ik nog steeds zonder lekken!
Mocht iemand die Lilypads willen overnemen: stuur maar een pbtje.