Ik begin me nu toch wel ongerust te maken. Heb de afgelopen week best last gehad van ongibuikpijn, elke dag bijna en soms heel lang achter elkaar. Erg moe en af en toe harde buiken. Nu ben ik vandaag naar de verloskundige geweest en alles was in orde, ze dacht dat het groeipijnen waren. Urine was ok. Maar nu kijk ik net in mijn inlegkruisje en zie ik wat bruinige afscheiding...Wat moet ik nu doen? Ik kan me ineens herinneren dat ik het van de week ook al een beetje had maar nu weer en in de wc zag ik ook wat kleine stukjes bij de urine.
Moet ik me zorgen maken, komt iemand dit bekend voor? Moet ik nu weer bellen, ik voel me al zo'n zeur... 😮 😢
Mama in spéOud lidBerichten: 70Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb toch maar even gebeld...Ze is naar ons huis gekomen en heeft inwendig onderzoek gedaan. Geen pretje maar wel fijn dat ze nu duidelijkheid heeft. De baarmoedermond zat nog potdicht, dus geen bevalling die stiekem op gang is gekomen. Gelukkig maar. Ik moest me echt geen zorgen maken zei ze want het kan echt niet zomaar ineens geboren worden volgens haar.
Pff wel een opluchting hoor. En ik moet heel rustig aan doen dat wel...
LowietjeOud lidBerichten: 417Lid sinds: 1 januari 2005
Jee joh, kan me goed voorstellen dat je dan echt schrikt. Goed dat je gebeld hebt en echt je bent geen zeur, beter een keer te veel bellen dan te weinig hoor. Daar zijn ze echt voor. Nou doe kalm aan.
Mama in spéOud lidBerichten: 70Lid sinds: 1 januari 2005
Nee geloof dat zij het ook niet echt wist, maar het was niks ergs volgens haar in elk geval. Ze vroeg nog wel of mijn placenta soms voor lag, maar dat wist ik niet. Er was tijdens de echo niets over gezegd en volgens haar moest dat wel als het zo was. Dus ik weet het ook niet. Morgen heb ik weer een afspraak en dan kan ik het nog eens vragen. Misschien komt het wel door een blaasontsteking dat het uit mijn urinebuis kwam...