ja erg leuk zit ook wel op naailes ben nu bezig met een wiegje.. maar kleertjes ga ik na die tijd doen als ik weet wat het word! en vaak is het zo begin ik ergens aan en dan loop ik vast in iets bijv een broek of een jas en dan kan ik niet verder en dan word ik sachie haha
groetjess
anjeOud lidBerichten: 923Lid sinds: 1 januari 2005
mijn hobby is poppenhuizen :oops: en dan niet het spelen ermee, maar het maken ervan en alles maken voor erin, kun je allerlei technieken en fantasiën in kwijt 😃
:oops: Nu denkt vast iedereen, nou die Anje is gek, die is kinds geworden zeker 😂 , maar het is echt hardstikke leuk! zo heb ik voor mijn zus die pas bevallen is een klein kastje gemaak (zeg maar een diep schilderij) en daarin heb ik het babykamertje nagemaakt in het klein. een hardstikke persoonlijk kraamcadeau en leuk om te doen ook. Het is meteen ook leuk voor later als het babykamertje een andere kamer wordt, heb je dat kijkkastj nog als herinnering
PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
Haha, ik denk niet dat je gek bent hoor Anje! Ik zou dat zelf echt niet kunnen, teveel gepriegel.
Volgens mn mam heb ik een talent voor taarten maken. Ik ben met de verjaardag van mn vriend begonnen met helemaal zelf taarten maken, kheb van foto's op mn Hyves gezet en krijg steeds meer te horen hoe mooi ze zijn! Helaas is t niet echt vriendelijk voor de lijn om elke dag een taart te maken :P