lotteke87Oud lidBerichten: 28Lid sinds: 1 januari 2005
wie heeft dit al meegemaakt dat men een negatieve zwangerschapstest deed en toch bleek zwanger te zijn ?
lotteke87 schreef:wie heeft dit al meegemaakt dat men een negatieve zwangerschapstest deed en toch bleek zwanger te zijn ?
jamilah79 schreef: Uiteindelijk kreeg ze te horen dat ze zwanger was en de baby al ruim 7 maand was.
janini22 schreef:Ik heb het ook gehad hoor!!!
Ik ben nu ruim 9 weken zwanger... en had in week 5 getest.. negatief!!!!
en in week 8 weer getest....
2 dikke strepen!!!!
Kan dus zeker wel...
Gr. Janine
jamilah79 schreef:Ja ze was wel iets aangekomen en wat dikker idd, maar de tersten waren keer op keer negatief en de ha liet het niet met bloedonderzoek doen. Was van alles nagekekn, schildklier enz. maar de arts was zo dom om geen bloedonderzoek te doen. Dus uiteindelijk wist ze het pas met 7 maand en had dus nog 2 maand de tijd om alles te kopen en te regelen.
mdtje schreef:janini22 schreef:Ik heb het ook gehad hoor!!!
Ik ben nu ruim 9 weken zwanger... en had in week 5 getest.. negatief!!!!
en in week 8 weer getest....
2 dikke strepen!!!!
Kan dus zeker wel...
Gr. Janine
Ja, maar dit was 7 maanden 😊 Tegen die tijd is er wel íéts meer van te merken dan in t begin 😉
Maar gefeliciteerd, Janine!
Babs1 schreef:Ik moet ff mijn hart luchten hoor!
De eerste 3x na het stoppen met de pil heb ik ongeveer om de 21 dagen een beetje roze afscheiding gehad. De 4e ronde werd ik eindelijk goed ongesteld en nu in ronde 5 blijft het helemaal weg! Ben inmiddels 18 dagen overtijd en heb 3x een test gedaan. ( 2 van cb en 1x kruidvat vanmorgen, allemaal negatief ). Hoe kan dit nou?
Ik heb wel steekjes bij mijn schaamstreek, had een paar weken geleden vlagen van misselijkheid, opgezetten buik alsof ik veel gegeten had nog steeds, moodswings. Ik heb geen idee of dit nou nog ontpillen moet voorstellen.
Ik raak nu toch wel een beetje erg gefrustreerd. Is dit normaal??
Heb voor volgende week een afspraak staan bij de huisarts, want hier krijg ik echt de zenuwen van!
Zo dat is eruit
Jeetje, ook vreemd zeg als je ineens krampen krijgt en dan ineens komt er een kindje!
Heeft iemand enig idee hoevaak het voor komt dat je een negatieve test hebt maar toch zwanger blijkt te zijn?
Babs1 schreef:@ Roodborstje
Het is al meer dan 10 jaar geleden voordat ik aan de pil begon. De huisarts vroeg het ook al en toen wist ik het ff niet. Maar ik kan me nu weer herinneren dat ik toen ook al zat te klooien met mijn menstruatie. Heeft dat gevolgen dan dat het toen ook al niet regelmatig was?
Mazzel dat het bij jou gewoon normaal loopt! 😃
Bedankt voor de bemoedigende woorden :oops:
Babs1 schreef:@ Roodborstje
Sorry voor de taalgebruik, kwam ff niet op een ander woord 😊
Helaas kunnen we niet toveren 😃
Zullen ze de menstruatie op gang kunnen helpen als het voor de pil al lastig was?
Ik moet de huisarts toch binnenkort terug bellen als mijn menstruatie niet op gang is gekomen, dan zal ik gelijk even zeggen dat ik liever eerst een bezoek wil brengen aan de gynaecoloog voordat hij me zomaar iets gaat voorschrijven.