Besje schreef:Ik hoorde pas via kennissen dat er wel een kat eens bij een baby in de wieg is gesprongen (lekker warm daar) en de baby uiteindelijk is gestikt... ik kijk er dus wel degelijk mee uit!!
Trouwens: ik ben dus inmiddels bevallen van een dochter!! Wel wat te vroeg, maar ze maakt het nu goed (ik moest net eerst nog even mijn banner veranderen...).
We zijn druk bezig met de ballonnen rondom de box en ook rondom de stoelen, waar de wieg (ofwel wandelwagenbak) op staat 's nachts. Een feestelijk gezicht zo. De kat blijft er aardig van af, het lijkt haar niet te interesseren. Ze snuffelt af en toe aan ons kindje als ze in onze armen ligt en dat laten we ook zeker toe. Ze vraagt af en toe wat extra aandacht, maar lijkt er gelukkig niet onder te lijden of erg jaloers te zijn. Maar nooit laten we haar alleen met de baby in een ruimte, hooguit om snel even iets in een andere kamer te pakken. Daarbij is de kat 2 x zo zwaar als ons kind, ik wil echt niet weten wat er gebeurt als ze er bovenop springt of gaat liggen of met haar pootje gaat uithalen.