hoi ik denk dat ik toch aar even zou testen je moet het toch een keer doen en anders blijf je toch alleen maar er over denken. ik weet er alles van heb afgelopen week 2 keer een test gedaan. 2 x negatief natuurlijk waarom zou het toch ook makkelijk gaan. maar ben wel blij dat ik het weet. nu maar afwachten wanneer ik een keer ongesteld word mag nu wel komen na 2 weken wachten. 😢
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Oe, wat leuk, zo snel al! Gefeliciteerd! Ik heb ook mirena gehad, 1 juli eruit laten halen. Nog niks, dus ben nu aan het temperaturen om te zien of ik wel een eisprong heb. Als ik een beetje een gemiddelde cyclus heb, moet die nu zijn en zal ik dat morgen merken met temperaturen. Ben benieuwd! Is alweer een stapje dichterbij een zwangerschap. Maar bij jou is t lekker snel gegaan! Fijne zwangerschap!
Groetjes, mdtje
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Oh, en 1,5 maand na t verwijderen had ik ook allemaal had ik ook allemaal van die kwaaltjes (maar wel steeds ongesteld geworden gewoon om de 4 weken). En ik steeds maar denken dat ik al zwanger was. :roll: We maken ons lekker gek met z'n allen!