Ik zal me even voorstellen, ik ben lana ben 23 jaar en heb 6,5 jaar een relatie. sinds januari gestopt met anti- conceptie. Moet nu nog een paar dagen wachten of ik ongesteld ga worden maar hoop het niiet natuurlijk 😊 We hebben rond m'n eisprong "geklust" en nu heb ik een dag of 5 daarna zo'n anderhale dag last gehad van licht roze vloed. nu hoop ik zoals dat op internet staat beschreven het een innestelingsbloeding kan zijn. (is de zin nog te volgen? :P)
Het is dus wel ff spannend en de week duurt me ook veelste lang ,maar ik hoop wel dat het nu eindelijk eens gelukt is. Ik weet dat er vast veel mensen zijn die langer bezig zijn als mij ,maarja als je iets graag wilt duurt het altijd te lang.
Ik wens iedereen heeeeel veel succes en vooral geluk en hopen dat er maar gauw een aantal mensen mama gaan worden ik gun het iedereen!!!!!!
groetjes Lana en misschien spreken we elkaar op het forum
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Aangenaam! Wat een drukte hier zeg! 😃 Ook ik natuurlijk een vrouw met een kinderwens, goh! Ik wist niet dat dat zoveel met me zou doen, zeker als je al een tijdje bezig bent!!! Vandaar, wil ik hier even mijn respect tonen voor alle vrouwen met dezelfde wens en alle moeilijkheden die erbij komen...Iedereen heel veel succes en geluk de aankomende maanden en hopelijk kunnen we elkaar bijstaan en helpen waar dat nodig mag zijn!
Liefs Julia
Julia1983Oud lidBerichten: 351Lid sinds: 1 januari 2005
zit in jou forum te kladderen, heb even een nieuwe aangemaakt..maakt ben zo nieuw hier...en blond! geen idee hoe ik mijn bericht kan verwijderen...is dat eigenlijk mogelijk om je berichten te verwijderen? kan iemand me daarmee helpen? :roll: Anyway, Lana, ik had ook licht roze bloed verlies gehad en moet volgende week ongesteld worden, ik heb dat nog niet eerder gehad dus ben ook erg benieuwd wat het was. Het enige waar het op lijkt is inderdaad een innestelings bloeding...We wachten het samen af! Ben benieuwd! 😃
Liefs
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Hee julia, ook welkom! Berichten kan je zelf niet verwijderen. Je kan wel een van de moderators vragen het voor je te verwijderen. Veel succes met zwanger worden!
liefs
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
Hoi Allemaal, Helaas ben ik afgelopen donderdag weer ongesteld geworden 😞 Was de dag erna ook echt flink aan het balen en moest savonds eigenlijk op verjaardag maar was zo pissig dat ik niet ben gegaan hihi
Het lijkt ook wel of de zwangere vrouwen om je heen als paddenstoelen uit de grond schieten. en wandelwagens rijden er ook zoveel dat je je er bijna aan gaat irriteren omdat ze (zo lijkt het wel) allemaal stralend voor je voeten en in de winkel net in het midden van het gangpad staan.
Maargoed het geeft niet we gaan gewoon de volgende ronde weer ons best doen en als onze tijd gekomen is dan ben ik echt zooooooooooooooooo gelukkig
Maarja geduld is een schone zaak....... Het is alleen lastig als het op raakt..
Julia1983Oud lidBerichten: 351Lid sinds: 1 januari 2005
Vervelend is dat he?! Maar probeer jezelf positief te houden, en je mag balen ervan, die emoties zijn er nou eenmaal! Om mij heen wordt ook iedereen met een poep en een zucht zwanger, om hopeloos van te worden, en de mensen die niet zwanger zijn of bezig zijn zwanger te raken vinden het maar raar dat je er zoveel mee bezig bent, en zeggen dan ook dat het vanzelf moet komen en je er niet mee bezig moet zijn...pff heel vermoeiend :roll: Anyway...wij komen er wel! Des te groter onze blijdschap en verrasing! 😃