Als je eenmaal zover bent dat je graag een kindje wilt kan het niet snel genoeg gaan en wil je er zoveel mogelijk over weten/lezen. In ieder geval is dat bij mij zo. Heb dus wat rond geneusd op internet en kwam terecht bij deze site. Vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen en natuurlijk met jullie mee te leven. Het is toch makkelijker om met Onbekende te kletsen en je verhaal te vertellen 😉
Ik zal me ff in het kort voorstellen wel zo makkelijk. Mijn naam is hope10 en ben 27 jaar en werk op een kinderdagverblijf. Vorig jaar is bij mijn PCOS geconstateerd(heb wel eitjes maar ze springen niet). Mei dit jaar waren we saampjes zover dat we heel graag een kindje zouden krijgen dus meteen begonnen met clomid om een eisprong op te wekken. Inmiddels zitten we in ronde 3 en heb ik gelukkig alle 3 de keren ook daadwerkelijk een eisprong gehad alleen jammer genoeg nog zonder resultaat. Mijn NOD is 5 okt dus het is weer erg spannend.
Hoop dat zo het een en ander duidelijk is en zoniet...je kan het me altijd vragen.
Voor alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd en voor alle anderen heel erg veel succes,
liefs hope10
Tessa1981Oud lidBerichten: 1.645Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi hoi! Welkom op het forum! Hartstikke gezellig hier, dus klets lekker mee! Sterkte en succes de komende dagen met het afwachten op je NOD, en hopen dat je een goed bericht krijgt!
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
En Tess antwoord op jouw vraag... Vorig jaar ben ik tijdelijk gestopt met de pil omdat ik gewoon ff niet wilde slikken dus niet om zwanger te raken. Maar mijn ongesteldheid bleef maar uit. Na verschillende inwendige onderzoeken en echo's ben ik doorgestuurd naar de gync. Die heeft een bloedtest gedaan en daar kwam dat uit. Ook was er een kralenkrans te zien op de echo en dat is ook typisch een PCO kenmerk. Dus van de ene kant wel fijn dat ik dit allemaal al wist voordat we zwanger wilde worden. Anders moet je eerst een jaar aankijken en wordt je daarna pas doorgestuurd en ik ben meteen de medische molen in gegaan toen we eenmaal zover waren.