raro schreef:Hoi danielle,
Hoe maak je zo n banner? Met het aantal weken dat je zwanger bent?
Heb jij ook last gehad van kleine krampjes in het begin??
Ik heb nu (scheelt met de dag) af en toe heel lichtjes soort van krampjes.
Nou ben ik telkens bang dat het een miskraam wordt.
Ben blij als die 3 maanden afg zijn.
Wij zijn gisteren even weze informeren over kinderwagens. Ff kijken hoe duur alles zo'n beetje is.
Jeetje ik schrok een beetje van die prijzen!! Ga denk voor een Quinny die had echt leuke kleurtjes en was nog een van de betaalbare.
Die bugaboo waren helemaal duur!
xx
Hey raro
Gefeliciteerd alvast en ik weet wat je voelt ik heb het zelf ook gehad hoor een paar weken lang maar dat zijn meer krampjes van het groeien van je baarmoeder althans er moet plek gemaakt worden natuurlijk en je darmen en alles liggen der ook dat gaat allemaal op den duur veranderen en je moet niet bang zijn op een miskraam,Ik ben het zelf ook ik kreeg het helemaal na het lezen van die verhalen van meiden die een miskraam hebben gehad dat is niet goed voor iemand die net zwanger is geloof me ik heb der nachten lang nachtmerrie's van gehad omdat ik der zo bang voor was je gun't je ergste bijand zoiets nog niet echt vreselijk maar zulke dingen ken je dus ook het beste niet lezen...
Advies wat ik kreeg teminste en doe het nu ook niet meer...
en die banner heb ik gemaakt op babbybrabbel.nl is simpel je moet alleen ff de goede code der onder proberen te krijgen bij je onderschrift en vergeet niet na elk berichtje die je schrijft het vakje aan te vinken van (onderschrift gebruiken)
anders komt hij der nog niet te staan;)
lukt het nog niet vraag het nogmaals en zal ik je verder proberen te helpen..
Ik o\hoop iig dat het je zo lukt :oops:
Ben niet altijd even makelijk met uitleggen hehe 😂
groetjes danielle