Ha dames hoe hebben jullie het jullie vrienden en vriendinnen verteld?? Ik ga vanmiddag naar mijn beste vriendin, we zijn als vrienden vanaf de kleuterschool dus al zo'n 19 jaar!!
Dit gedichtje heb ik net geschreven, straks nog even een kaart kopen.
Lieve "tante",
Jij bent mijn mama's beste vriendin, daarom mag jij het al weten. Dat mijn mama, mijn mama gaat worden, en misschien wel hoe ik ga heten!!
Ik hoop dat ik over 8 maanden met je mag knuffelen, en naar je mag kijken. En ik denk dat jij mij al eerder mag zien, op een echo kan je zien op wie ik ga lijken!!
Lieve tante, ik hoop dat alles goed mag gaan, en dat ik snel bij papa en mama mag zijn. En kom je dan vaak op visite??, dat vinden mama en ik heel fijn!!!
kusjes van kleine smurf!
Als ik hem nu weer lees krijg ik weer kippenvel!! 😂 😂
amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
ik vind hem ook mooi leuk idee als ik weer zwanger raak en het wel goed gaat datik me test in een kaart doen aan me ouders geef laatst deed ik het over de telefoon maar in het echie is het toch leuker.
xx
ran83Oud lidBerichten: 7.446Lid sinds: 26 juni 2008
Ja het is alleen jammer dat ze gisteren geen tijd had, ze wilde de afspraak verschuiven naar maandag maar dan heb ik de kleine om op te passen, dus dat gaat denk ik niet werken!! Ik kijk wel even wanneer ik het nu doe!!! Misschien doe ik het wel als ik mijn echo heb gehad en dan een foto erbij!!
Liefs, Karin
amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
Nou dames ik ben gisteren langs geweest en het was super gezellig. Ik kwam binnen en gaf haar gelijk de kaart, ze gaat zitten en leest de kaart en fluisterd dan echt 10.000x volgens mij: Kaar, ben je zwanger?? Als het eindelijk door dringt krijg ik een knuffel en staan we allebei te janken in elkaars armen!! Heerlijk om dit met haar te delen!!
Liefs, Karin
ran83Oud lidBerichten: 7.446Lid sinds: 26 juni 2008
ja ze was echt super blij!!! Ik hoop dat zij ook snel zwanger is, ook al zijn ze er nog helemaal niet mee bezig, ze gebruiken niets ertegen dus het zou zo maar kunnen natuurlijk!!! Lijkt me echt gaaf om samen alles te kunnen delen bij zulke momenten!!
kaatjewOud lidBerichten: 158Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb mijn vreindin de echo onder de neus geduwd onder het mom van ik heb nog een leuke foto!! Heeft ze dat ding in haar hand zegt ze: Heb je die gevonden? Van wie is die? Kijkt ze me aan en wel drie keer vragen of ie van mij was. Daarna flink knuffelen en ik zag dat ze bijna haar tranen niet kon bedwingen!!! Wat een lol.
Ik vond het gedicht ook supermooi!!! Ik kan me voorstellen dat je vriendin door het dolle heen was!!!
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005