Ben draakje ( bijnaampje van me eerste zoontje) woon samen en heb een zoontje van 3 jaar oud! Erg gelukkig, huisje boompje beestje, maar erg het verlangen naar een tweede wonder!! Ben nu sinds 6 maanden gestopt met de pil, en heb last van vervelende onregelmatige cyclussen waardoor ik het lastig vind om het juiste moment om te klussen te bepalen. Maar goed... de laatste tijd erg actief bezig met klussen en nu maar hopen dat we nog malas mogen genieten van het zwanger worden!!
janini22Oud lidBerichten: 414Lid sinds: 8 juli 2008
geweldig he zwanger zijn... geen last (meer) van al die bijverschijnselen??en verder alles goed? geniet er van.. die 40 weken zijn zo voorbij.. maar dan zal je wel iets moois in je armen houden!! al een idee wat het word of wil je dat niet weten??
wachten duurd lang en wil zo graag weer zwanger zijn, maar goed het komt wanneer het komt...
liefs draakje
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ga me steeds beter voelen!!! Eerst had ik nergens last van.. Daarna leek alles dubbel zo hard te komen, verschikkelijk moe en misselijk.. En nu gaat het alweer steeds beter..
Ik heb het nu sinds deze week ook echt goed geregeld met mijn werk.. Daardoor is er ook een hele last van mijn schouders af, waardoor ik ook meer geniet van mijn zwangerschap..
Ik wil namelijk niet meteen na zwangerschapsverlof weer gaan werken.. We hebben besloten dat ik eerst nog even thuis zal blijven en het nog niet voor het eerte jaar naar de kinderopvang willen brengen..
Duss na een hoop gedoe heb ik het kunnen regelen met me werk..!!! Yeahh Na me verlof wordt ik " ontslagen" en ik mag weer terug komen wanneer ik er weer aan toe ben.. (ik werk er nu 4 jaar en ben blij dat ik altijd hard me best heb gedaan en dat ik dat nu eindelijk eens terug krijg :D!)
Genieten geblazen!
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
jaa die zijn vandaag in orde gemaakt.. mijn teamleider die ik krijg is een goede vriendin van me... zij heeft het ook allemaal zo voor me geregeld.. zij weet ook wat ze aan me heeft..
morgen zie ik haar weer en dan ondertekenen, want ze moest het maandagochtend al inleveren hihi.. dan gaat mijn nieuwe contract per 1/11 in want anders moest ik er nog een maand langer op wachten en dat gooit ons plannetje dan in de soep hihi.. Echt een opluchting...!
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
dat is mooi geregeld... perfect als dat kan toch, had ook liever thuis gezeten bij de eerste maar dit liet het niet toe, dus werk nu 55 % en is ook wel goed te doen hoor. Maar lekker het eerste jaar thuis met je kleintje geweldig, kan je echt van alles genieten!!
@ beuker
bedankt... en ook jou wens ik veel succes toe met zwanger worden en maar hopen dat we er snel van mogen genieten
@kaatje
Geweldig dat je zwanger bent, veel last van al die vervelende bijverschijnselen of is het echt puur genieten. Lees de voorderingen wel op het forum 😃
liefs
janini22Oud lidBerichten: 414Lid sinds: 8 juli 2008
Jaa precies.. Lijkt me ook het beste en daarnaast heb je het zelf lekker in de hand met je kleintje... Maar ook ergens zal ik wel een beetje me sociale leventje dan gaan missen denk ik.. Sjaa.. je kunt niet alles hebben he 😊
xxxx
draakje27Oud lidBerichten: 924Lid sinds: 1 januari 2005
@Draakje; nee alle bijverschijnselen zijn er duidelijk!! Sinds 2 dagen echt super misselijk en heel erg moe maar dat had ik al een tijdje. Heb afgelopen woensdag mijn 1e echo gehad en daarop was nog geen hartje te zien omdat ik toen net 6 weken was en dat nog erg kort is!! Maar voor de rest zag alles er heel goed uit en ben ik dus echt zwanger!! Volgende week vrijdag weer een echo dan ben ik 7 weken en 2 dagen dus dan moet het hartje zichtbaar zijn!! Ik kan niet wachten maar die kleine heeft even de tijd nodig om te groeien en aan zijn/haar papa en mama zijn/haar hartje te laten zien, dus wij wachten rustig af!!
Ik blijf heerlijk thuis, we hebben een huurhuis en ik hoef niet perse te werken dus dat doe ik dan ook niet, ik heb wel een oppaskindje die dan bij mij komt maar gelukkig valt de vakantie erna dus dat is heerlijk 2 maanden genieten van ons kleine smurfje!!
Liefs, Karin
wel jammer dat je het harte nog niet gehoord hebt, maar goed als dat komt omdat het nog zo pril is, dan nog eventjes wachten he totdat jullie het hartje van jullie wonder zulln horen en dan zal die kleiine julie harten verwarmen hahaha
waar loop je voor de echó?? in het ziekenhuis of niet? zag dat wij stadsburen zijn 😊
vind het allemaal wel geweldig... en al die dingen die er bij horen, ja die neem je maar voor lief toch... je moet er iets voor overhebben hahaha... kan wel is gaan vervelen maar je krijgt er iets moois voor terug!!
liefs
Ik loop in het ziekenhuis bij een gyn, ik ben dmv hormonen zwanger geraakt dus ik wordt goed in de gaten gehouden!! Ik loop in het IJsselland ziekenhuis!!
En waar woon jij dan??
Liefs, Karin
aan de ene kant wel rot denk ik dat je zo in de gate gehouden gaat worden, maar aan de andere kant ook wel prettig... veel echo's enz... zou je dan ook verplicht zijn om in het ziekenhuis te bevallen of zou je dat ook thuis mogen doen als je dat zou willen??
liefs
Nee heb verplicht een ziekenhuis bevalling en als ik uiteindelijk toch mag kiezen kiezen ik nog voor het ziekenhuis omdat dat voor mij gewoon een super veilig gevoel is!! Ik vind er niets rots aan want ik heb dus gewoon veel pret echo's en ik heb het volste vertrouwen in mijn kleine wondertje in mijn buik!! Komt goed!!
Idd buurtjes!!! Schiedam is bij mij minder dan een half uurtje vandaan!!
Liefs, Karin
daar heb je helemaal gelijk in... al die echo's die je gaat krijgen haha daar zouden andere zwangere jaloers op zijn!! je hebt anders maar 2 echo's die je ondergaat, en dat is echt bar weinig!! nou heb ik het geluk dat ik zelf op de rontgen werk en dus gemakkleijk een echotje zou kunnen maken, alleen moet het dan wel eerst raak zijn...
ik zou het wel verschrikkelijk vinden een verplichte ziekenhuisbevalling...heb het meer op bevallen lekker thuis in me eigen omgeving zonder te veel toeters en bellen... maar snap wel dat veel mensen het ziekenhuis een veilig gevoel vinden!
wel lekker trouwens dat je neit hoeft te werken... wou dat ik dat ook kon zeggen... maar nu we net een huisje gekocht hebben zal ik wel moeten blijven werken, maar goed de ene week 2 dagen en de andere week 3 is echt wel te doen...
ja precies met een half uurtje /20 minuten zit je al in rotterdam....
liefs
ja idd die echo's zijn voor mij wel een leuke bijkomigheid!! is voor jou idd wel makkelijk dat je daar werkt!! kan je stiekem nog extra kijken, als het straks raak is!!! Ik duim voor je hoor!!!
ik vind het een fijn gevoel hoor in het ziekenhuis maar het is maar goed dat iedereen er hetzelfde over denkt!!
Ik denk dat mijn man en ik een hele goede match zijn op dat gebied want ik wil gewoon thuis zijn totdat ze naar school gaan dan kan ik weer gaan werken, ik blijf wel een ochtendje schoonmaken om er gewoon even uit te zijn maar voor de rest lekker tutten hoor thuis!! Maar idd hoe jullie het oplossen is ook een goed plan en nog te overzien!!
Liefs, karin
zag dat je gisteren weer een echo gehad hebt... en het hartje hebt gehoord... mooi geluid is dat dan he!! en geweldig om te zien... en dat zo'n mini mensje zo snel groeid!! verder nog weinig last van dingen??