angie77Oud lidBerichten: 2.150Lid sinds: 5 september 2008
hoi dames
nou ik heb mijn eerste echo gehad na een helereeks miskramen is de zwangerschap nu wel goed en zit het vruchtje goed in de baarmoeder
en heb zelfs het hartje gezien en gehoord terwijl ik nog maar 6 weken en 4 dagen zwanger ben ben zoooooooooo blijjjj greetzz angie77
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
@ angie gelukkig was nu wel alles goed. geniet er lekker van.
liefs snippie
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
O wat top meis!!
Gefeliciteerd!!
En nu nog meer genieten!!!
Liefs, karin
amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
Hey angie,
Wat top heerlijk voor jouw en je mannetje! En wat een mazzel dat je het al hebt gezien. Wat een wonder he. Voel je anders dan bij je dochter zn 11 jaar geleden?
Wel weer raar om zo opnieuwe te moeten beginnen. En alles nieuw kopen kamertje wagen kleertjes enz. Ik moet wel zeggen dat ik bij deze zwangerschap echt beroert ben. Veel meer dan bij me zoon.
oja wanneer ben je precies uitgerekend.
Liefs Amanda
angie77Oud lidBerichten: 2.150Lid sinds: 5 september 2008
dank je meiden jah was echt super en wat een geruststelling zeg poeh valt wel een zorg van me af.
amanda dat is zeker zo wij moeten ook alles weer nieuw kopen ik heb niets meer van naomi alles weggegeven destyds
maar vergeleken bij toen gaat het nu wel heel anders moet ik zeggen had nie verwacht dat je met zown echo apparaat ook een hartje kon horen dus dat vond ik heel speciaal zo snel al
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Wat fijn voor je! Zal wel een hele geruststelling zijn! En leuk dat het evengoed speciaal blijft ook al is het niet de 1e keer. Geniet ervan!
janini22Oud lidBerichten: 414Lid sinds: 8 juli 2008
super angie!!!!! 😃
Geniet er lekker van he!!!!