Hoi allemaal, Weer een nieuw lid erbij! Ben 29 jaartjes jong en ben 25 september gestopt met de pil. Dus het eerste maandje zeg maar! Vind het heel erg spannend allemaal. Vooral omdat ik er echt al een jaartje helemaal klaar voor was. Mijn vriend wilde nog even wachten en half september vroeg hij me of we zouden stoppen met de pil. Ik vond dat heel erg leuk en weet in ieder geval nu, dat als het allemaal wil lukken dat het voor ons alletwee welkom is.
Ben verder een gezond mens, lekker happy en wil eigenlijk niet teveel bezig zijn met zwanger worden, maar dat ik me nu al inschrijf op dit forum, hahaha dat zegt al genoeg.....
Ik heb wel een vraagje.... nooit maar dan ook nooit heb ik last van mijn buik, en nu sinds een paar dagen heb ik een rommelige buik, veel winden (ja sorry) gevoel van een blubberige buik, spiersamentrekkingen. Nou ja voor mij totaal onverklaarbaar. Komt dit gevoel van het stoppen met de pil? Omdat je lichaam het nu zelf weer moet doen zeg maar??
Nou ik ben benieuwd! Hoop voor jullie allemaal dat het snel wil lukken en dan in goede gezondheid!!
Toi toi toi
Vlinder
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
BEdankt voor je antwoord. Ik denk dat het ontpillen is hoor! Ben nu 14 jaar ofzo aan de pil geweest.... Lichaam zal wel even de tijd nodig hebben. We zullen zien!
Bloem
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
14 jaar is niet niks. Ik heb er 9 jaar aangezeten en ben 1 1/2 jaar bezig geweest met ontpillen. Bij mij is het een heel ander verhaal want ik ben verminderd vruchtbaar, daar zijn we afgelopen januari achter gekomen!! Dus ik neem bij jou aan dat er niets mis met je is en dat je snel een positieve test in huis hebt!!!
Liefs, Karin
bloem79Oud lidBerichten: 1.145Lid sinds: 16 oktober 2008
Hey Karin, ja pfff dat kan ook natuurlijk, we hopen allemaal snel wanger te zijn maar soms is het zo oneerlijk verdeeld! Hoe sta je er zelf in? Ben je positief of heb je het er erg moeilijk mee? Er is neem ik aan toch nog wel een goede kans om zwanger te worden? Ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn!
Groetjes Bloem
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ik neem uit je verhaal op dat je geen banners kan lezen. Daar kan je namelijk zien dat ik nu zwanger ben. Je kan banners lezen door iets te veranderen in je gebruikerspaneel. Moet je even kijken.
Maar ik heb dus het PCO syndroom, hierdoor rijpen en springen er geen eitjes. Ik ben nu zwanger geraakt door de 8e ronde in te gaan met 100mg Clomid en loop dus ook bij de gyn, vandaar dat ik aanstaande woensdag al mijn 1e echo, ben dan precies 6 weken zwanger!!!!
Liefs, Karin
ran83Oud lidBerichten: 7.446Lid sinds: 26 juni 2008
Ik ben in maart 2007 gestopt met de pil en heb er dus tot juli 2008 last van gehad maar dat is ook in combinatie met mijn syndroom. Ik heb een hele tijd de pil de schuld gegeven van mijn syndroom omdat je tijdens het slikken van de pil geen eitje rijpt en die dus niet springt. Ik heb 9 jaar lang de pil geslikt en ik denk dus dat ik daardoor verminderd vruchtbaar ben alleen kunnen ze dit niet aantonen. Ik heb me er nu bij neergelegd en geaccepteerd het hoort bij mij!! Maar de ha zei dat het maximaal 2 jaar kan duren voordat je lichaam ontpilt is vooral na een hele tijd de pil hebben geslikt!! Vandaar dat ik mensen ook altijd daar op aanspreek die denken dat ze na 1 of 2 maanden stoppen al zwanger denken te zijn. Het zou natuurlijk heel goed kunnen begrijp me niet verkeerd maar het kan ook heel lang duren voordat je er helemaal vanaf bent!!
Liefs,Karin
RoosieOud lidBerichten: 3.439Lid sinds: 16 oktober 2008
Bedankt voor de info, ik wist niet dat het zo lang kon duren eer je helemaal ontpilt bent. Ik dacht een paar maanden ofzo, maar geen 2 jaar. Ik heb ongeveer 6 jaar de pil geslikt, minder lang dus dan dat jij dat gedaan hebt. Ik herinner me nog wel dat toen ik een keer voor een uitstrijkje ging naar de huisarts zei ze, ohja ik kan zien dat je de pil slikt. Ik dacht jemig, kun je dat zo met het blote oog zien?
Wel vervelend zeg dat syndroom, maar je bent zwanger!!! Op naar je mooie echo!
Liefs Wenniepen
alice82Oud lidBerichten: 46Lid sinds: 1 januari 2005
Dank je wel dames!! We genieten ook volop, mijn mannetje ook legt regelmatig zijn hand op mijn buik!! Mijn buik begint op te zetten, waarschijnlijk door mijn darmen!! Maar is een heerlijk gevoel!!
Ik zou er zeker de tijd voor nemen om je lichaam even op gang te laten komen. De pil is echt troep!! Het zet je lichaam op pauze en je lichaam hoeft dus niets te doen op dat gebied!!