willeke81Oud lidBerichten: 16Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi ik ben Willeke en ben al sinds vorig jaar januari gestopt met de pil, maar sinds februari van dit jaar zijn we actief bezig zwanger te worden.
We zijn nu inmiddels dus al 9 maanden bezig en ik ben nu voor het eerst een week over tijd (normaal ben heb ik een vrij regelmatige cyclus), maar helaas zijn de twee zwangerschapstesten die ik tot nu toe heb gedaan negatief.
Ik heb wel last van lichte menstruatiepijnen in mijn buik en mijn borsten beginnen sinds twee dagen wat pijnlijker te worden, maar goed nog geen heftige tekenen van zwangerschap, maar ook nog niet ongesteld.
Begin nu langzamerhand wat onrustig te worden, want ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken en mee aan moet.
Zijn er mensen die mijn ervaring delen of weten wat ik ermee aan moet?
Bvd,
Willeke
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Welkom hier!
Wel spannend zo inderdaad! Maar het kan volgens mij van alles zijn. Ontpillen?? lijkt me dat je daar wel vanaf bent na zo'n lange tijd. Of je ongesteldheid moet toch nog doorkomen of je hebt nu je eisprong of je bent toch zwanger en moet een test proberen die gevoeliger is voor HCG.
Ik weet het dus ook niet waar je dit aan toe moet schrijven.
Hou me maar op de hoogte, want ik ben ook benieuwd
groetjes Marieke
Ja daar heb ik ook allemaal al aan gedacht, het idee dat het mijn ovulatie zou zijn heb ik al laten varen, want ben wel heel regelmatig ongesteld en ik voel mijn ovulatie eigenlijk altijd, ook nu ik geen pil meer gebruik, wel zou ik nog steeds ongesteld kunnen worden ook al is dat voor mij ook heel ongewoon omdat ik normaal zo'n regelmatig cyclus heb en nog nooit een week over tijd ben geweest.
Heb inmiddels wel die mat-test besteld moet even zien wanneer die binnenkomt en dan kan ik met die test gaan testen.
Ben gewoon heel benieuwd en onzeker ook omdat we al best een tijdje bezig zijn.
Maar bedankt voor je support het helpt enorm als mensen een beetje met je mee willen denken, laat wel weer wat weten als ik weer meer weet 😉
groetjes willeke
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
wanneer heb je de testen besteld? Ander ga je toch een test van testpoint halen. Die schijn je ook al kunnen doen voordat je ongesteld moest worden. Dus is ook wel gevoelig.
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Welkom Willeke!
Ik kan je natuurlijk ook niet vertellen waarom je een week overtijd bent. Maar normaal een regelmatige cyclus en nu een week overtijd is wel een goed teken, natuurlijk. Ik zou inderdaad over een paar dagen nogmaals testen, met ochtenurine, misschien heb je nog niet voldoende HCG aangemaakt en dan wel. Als het overtijd zijn te lang duurt, even de huisarts bellen.
Succes! En ik duim voor je!
groetjes,
mdtje
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
welkom.
het zou kunnen dat je eventueel wel zwanger bent maar nog niet genoeg hormoon in je urine hebt om positief te testen. de een test gelijk positief en de ander als ze 2 weken overtijd zijn. dus het zou nog kunnen!
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ha willeke,
Welkom op dit leuke en informatieve forum!!
Ik ben nou wel heel erg benieuwd hoe het met je testen zit!
Heb je al getest??
Liefs, Karin
Hallo lieve mensen,
hier ben ik weer met helaas slecht nieuws, ben maandag uiteindelijk toch nog ongesteld geworden dus weer niet zwanger.
weet nou niet of mijn cyclus nu meer onregelmatig aan het worden is of dat er wat anders aan de hand was, maar goed we gaan het wel weer opnieuw proberen.
Bedankt voor jullie meedeleven dat voelt erg fijn.
Groetjes willeke
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
@Willeke; jammer dat het nu niet raak is!!
Ik hoop dat het in de volgende ronde wel raak is voor jullie!!!
Liefs, Karin