Mijn naam is alice en ben sinds juni dit jaar gestopt met de pil. Erg spannend allemaal, weet niet wat me allemaal te wachten staat, maar heb er wel veel zin in.
Hoop veel tips en trucs van jullie mee te krijgen hier!
xxx
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Bedankt! Ik hoop het ook idd... vind het iedere maand weer heel erg spannend.
Had eigenlijk afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar tot aan vandaag nog steeds niet raak.... Vanochtend een test gedaan: bleef 1 minuut positief en toen ik terug kwam,, weg streepje :shock: Zo raar nu. Had nog een test liggen dus die net maar gedaan: negatief... snap er niks meer van!
@alice of je bent idd zwanger en er zit nog niet genoeg HCG in je bloed,waardoor ej mss alleen nog met ochtend urine kan testen en welke test heb je gedaan? of je ongi moet gewoon nog komen.ik weet niet hoelang je cyclus is en hoelang de langste heeft geduurd. was het de zelfde kleur als de control streep?
liefs snippie
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Hoe ik me voel: erg moe de laatste week, en veel gerommel in mijn onderbuik. Normaal gesproken is mijn cyclus erg regelmatig, maar goed. Hoorde ook al dat mijn lichaam me flink voor de gek kan houden.
Morgen wacht ik nog even af... dinsdagochtend maar weer een test doen...
xxxxxx
draakje27Oud lidBerichten: 924Lid sinds: 1 januari 2005
morgen een test doen?? of toch vandaag? wel raar, eerst wel een streepje die dan verdwijnt en daarna negatieve uitslag, maar goed alles kan... misschien met een wat gevoeligere test testen en dan maar hopen op een goede uitslag...
zal voor je duimen
liefs Draakje
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
@Alice: welkom op dit super forum!! Idd een beetje raar dat hij 1 minuut positief is en daarna vertrekt!! Bij mijn 2e test was het streepje na 6 dagen weg getrokken, ook zo raar!! Wat voor test was het??
Liefs, Karin
draakje27Oud lidBerichten: 924Lid sinds: 1 januari 2005
Alice wil je geen hoop geven maar de CB hebben meer HCG nodig dus het kan wel.sommige testen pas na een week positief! als je zaterdag niet ongi word nog eens testen!
liefs snippie
alice82Oud lidBerichten: 46Lid sinds: 1 januari 2005
volgens mij zijn die van kruitvat wel goed en etos heeft volgens mij ook niet veel nodig. die van kruit vat moet je dan niet de goed koopste nemen. maar meen het echt! . liefs
omdat ik 1 keer een cyclus van 27 dagen heb gehad ben ik geneigd om de 28ste dag al te testen want stel je voor dat ik ook nu maar een cyclus van 27 dagen zou hebben dan hoef ik niet nog eens 5 dagen extra te wachten en als je dan ook nog eens 4 dage eerder kan testen... hahaha
maar goed heb me voorgenomen het nu af te wachten... gaat me denk ik niet lukken weet ik nu al, want heb nu al in me hoofd dat als ik morgen die testen al heb da t ik dan makkelijk zondag kan testen.... heb ik ergens al eerder neer gezet, mijn ongeduld wint het vaker van me slimme verstand, maar goed...
veel succes met testen in ieder geval... en dat word dan toch donderdag testen of niet??
liefs
Super balen... ben vandaag 10 dagen overtijd en vanochtend was de test weer negatief... 😢 De huisarts maar gebeld vanochtend en morgen mag ik langskomen.... wellicht...
Snap er niks van.. ben continu na 29 dagen ongi behalve nu.... :roll:
Iemand ooit hetzelfde mee gemaakt?
Laat jullie morgen horen hoe het is gegaan...
xxxxx
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Hey Alice, balen van die onzekerheid, zeg! Misschien kun je een bloedtest vragen aan de dokter? Dan moet je wel nog een paar dagen wachten, maar dan heb je wel uitsluitsel. Succes in elk geval morgen!
Tessa1981Oud lidBerichten: 1.645Lid sinds: 1 januari 2005
Allereerst welkom hier. Ik wil je pret niet bederven maar het is heel normaal dat je cyclus in de war is en ja je lichaam kan je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed voor de gek houden helaas.
Ben daar onderhand wel achter 😉
Ben in januari gestopt met de pil. Had de eerste 2 keer mn ongi pas na 8 wkn, toen 7, toen weer 7, toen 6 en daarna elke keer 5 wkn.
Alleen nu zit ik weer te klooien. Heb inmiddels al 2 wkn geleden een negatieve bloedtest gehad... Waardeloos kan ik je vertellen..
Maar succes ermee, die bloedtest afdwingen en ik duim voor je dat hij hartstikke POSITIEF is..
Spannend..
Liefs Tes
Nou vanmiddag naar de huisarts geweest en hij vond dat mijn baarmoeder nogal opgezet was en ook wat lichamelijke kenmerken vertoonde. Tevens kon hij mij vertellen dat je eigenlijk pas na 2 weken duidelijk kunt zien of je zwanger bent of niet. Het HCG hormoon is niet bij iedereen erg aanwezig, zeg maar.
Vrijdag a.s. gaan we dan ook weer een test doen en mocht deze uitwijzen op niks dan gaan we waarschijnlijk volgende week dinsdag een echo doen....
pfffffff... wat word je hier onrustig van zeg... maar goed.. geduld is een schone zaak zeggen ze toch altijd. 😉
xxxxxxx
ps: bedankt voor jullie lieve berichtjes.... doet me goed!
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
spannend hoor alice... maar wat een toestand zeg...nu maar gewoon hopen dat je hcg echt nog te laag was en dat je volgende week gewoon een positieve test in handen hebt!!
laat je wel weten hoe eht nu verder gaat!!
liefs
balen he dat je toch ongi geworden bent... veel succes de volgende ronde in ieder geval
bij mij rommelt het wel allemaal maar wil de ongi nog niet doorzetten... wel getest maar die waren negatief! baal wel een beetje want zit nu weer op een cyclus van 35 dagen.... dus word steeds weer langer, maar goed we wachten maar weer af !!