hoi daannii je kunt nu al testen hoor. ik heb laatst ook getest,toen was die negatief. en gister was ik 7 dagen overtijd en weer getest en die was positief. dus het kan best dat die nu nog negatief aangeeft,maar over een paar dagen positief. ik hoop voor je dat die positief is.
liefs
kaatjewOud lidBerichten: 158Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Daannii... in principe kan je met een goede test al testen vanaf de eerste dag dat je overtijd bent (als je een regelmatige cyclus hebt dan he... anders kan je er een paar dagen naast zitten..) Ik heb getest met Clear blue en die gaf binnen een paar seconden een dikke + dat wil niet zeggen dat de huismerktesten niet goed zijn hoor, maar ik heb alleen ervaring met Clear blue... Dus gewoon gaan testen!!! Ik ben benieuwd...
Liefs Karin
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb zelf getest met het eigenhuismerk van een drogist! 2 voor 11 euro en gelijk positief, zelfs midden op de dag!! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!!
Liefs, Karin
daanniiOud lidBerichten: 23Lid sinds: 1 januari 2005
sorry dat ik even ene tijdje er tussen uit ben geweest.. maar het was toen die keer helaas niet raak.. maar ben nu al 9 dagen over tijd en heb krampjes in mijn buik.. iedere keer denk ik dat het komt doordat ik ongesteld begin te worden maar er gebeurd nog niks.. dus ga maar gewoon weer een test doen geloof ik..
Wat vinden jullie trouwens makkelijker een digitale zwangerschapstest of die met de streepjes? Streepejs vind ik zelf wat onduidelijker maar wat zijn jullie ervaringen er mee..
Groetjes...
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
wat het met die digitale is is dat het in worden staat dus dat is wel fijn om als het zo is het in woorden te zien staan wat wle zo is die heeft meer hcg nodig.
met die streepjes heb je toch al gauw(altans dat heb ik)dat je twijfelt omdat het streepje licht is! dat is mijn ervaring.
daanniiOud lidBerichten: 23Lid sinds: 1 januari 2005
ik twijfel zelf ook welke ik nu het beste kan doen.. bij die streepjes denk ik al gauw dat het neit echt zo is als die bv. wel zwanger zou aangeven omdat het vaak onduidelijk is die streepejs.. en digitaal is makkelijk kwa weergave..maar zoals jij zegt heb je daar dus ook meer de hormonen voor nodig die aangeven dat je zwanger bent...maar dat weet je van te voren niet of je er geneog van hebt..
ach ik kan ook gewoon beide doen natuurlijk:D..
Liefs
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005