CariOud lidBerichten: 115Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo,
Dit zijn mijn eerste stapjes op het forum...ben de afgelopen weken al wat aan t meelezen, maar wil nu toch mezelf even voorstellen.
Ik ben Cari 33 jaar en sinds 1 aug. gestopt met de pil...eerst even ontpillen. Mijn mannetje heeft wat meer tijd nodig, tot een anderhalf jaar geleden waren we het er over eens dat kinderen niet in ons leven pasten...Maar vorig jaar begon het bij mij te kriebelen, te rammelen en werd het me duidelijk dat ik tóch een kinderwens heb ( en vanwege mijn leeftijd niet lang meer wil/kan wachten). Je kunt je voorstellen dat daar stevige gesprekken over gevoerd zijn, maar in de loop van dit jaar begon hij te wennen aan t idee en gaf zelfs aan dat hij het ook wel zag zitten, als de verbouwing van ons huis klaar is. Ik vind het geen probleem dat we niet helemaal klaar zijn met het huis en heb zoiets van áls t raak is dan hebben we toch nog een maand of 9 te gaan hé! (mannen zijn praktisch ingesteld hé?)
Sinds ik gestopt ben met de pil gebruiken we condooms en wil ik hem de keuze laten om deze in t nachtkastje te laten, mijn cyclus verloopt 31-24-28-? redelijk en ik voel mijn eisprong aankomen (steekjes in mijn buik)...gestopt met wijntjes drinken en deze maand begonnen met foliumzuur, dus wat dat betreft is mijn lijf er ook wel klaar voor...nu t manneke nog!
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Heeh Onzeker,
Welkom hier! Ja, mannen zijn inderdaad praktisch ingesteld ja. Die van mij ook. Lees mijn introductie maar op Ook nieuw. Maar intussen begint ie van mij ook langzaam aan het idee te hebben en heeft het erover dat hij toch wel voetjes wil voelen schoppen. Nu eerst nog zwanger worden natuurlijk. Wel handig dat je je eigsprong voelt. Hoe oud ben je eigenlijk?
33... :shock:
In onze directe omgeving worden ook steeds meer baby's geboren...dus van de ene kraamvisite naar de andere...sta ik weer met zo'n superleuk kraamcadeau in handen en wil het eigenlijk zelf houden :oops:
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Hai Onzeker,
Welkom hier en heel veel succes met zwanger worden.
Misschien zie ik je terug op het 30+ forum?? (nog meer gynaecologische bejaarden 😃 )
Hopelijk is je mannetje er ook snel klaar voor
groetjes
Hoop1970
waar vind ik dat 30+ forum???
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Bovenaan de site rechts...zie je forum, hiervoor kiezen, dan bij het zwanger worden kiezen en dan topic zoeken...
viewtopic.php?f=39&t=1273of hierop klikken...
succes
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
oh sorry ik had over je leeftijd heen gelezen. Ik kan me wel voorstellen dat je vanwege je leeftijd niet te lang wilt wachten. Anders moet je je vriend de risico's van langer wachten maar goed vertellen. Ik hoop dat ie er snel aan toe is en jij vlot zwanger wordt. Maar het kan in een keer snel gaan met je vriend dat ie er wel aan toe is.
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Hoi en welkom!
Lekker dat je alvast bent begonnen met ontpillen. En goed dat je hem de keus laat. Hopelijk durft hij de stap snel te nemen. succes in elk geval!
groetjes,
mdtje
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ha onzeker, welkom op dit leuke informatieve forum!!
Heel veel succes met zwanger raken en ik hoop dat je mannetje er snel klaar voor is!!!
Liefs, Karin