Hee hallo,
Ga ook eens kijken bij een drukker in de buurt. Vaak zijn die net zo duur (is onze ervaring).
Groetjes Syllie
syllieOud lidBerichten: 293Lid sinds: 1 januari 2005
elsinga schreef:Waar hebben jullie je geboortekaartjes laten drukken? Wij zitten er over te denken om het bij Kolibrie te laten doen, onder andere omdat ze niet zo duur zijn. We willen echter liever nog wat vergelijken.
Hebben jullie nog aanbevelingen?
Nada schreef:Volgens mij maakt het niet uit, als je hem maar af hebt als je kindje geboren wordt. Dus, als je iets zelf wilt maken, ontwerpen dan zou ik me gaan orienteren op waar je het kan drukken. Bij http://www.poobies.nl kan je een heleboel zelf ontwerpen. Probeer daar eens wat proefkaartjes te maken, kijken of je uit je vingers krijgt wat je voor ogen hebt. Als dat niet lukt dan zou ik een ontwerper zoeken die past bij de stijl van kaartjes die je zou willen. Via google vindt je honderden verschillende sites. Alleen al klikken op de site kan je meteen zien of het past bij wat je voor ogen hebt. En als je die ontwerper gevonden hebt dan kan je eens mailen met de vraag of ze jou idee kunnen omzetten in een kaartje...!
Nada schreef:Aan wat zat je te denken. Je kan bijvoorbeeld 'ouderwetse geboortekaartjes' ofzo googlen... En evt. een bezoekje aan een drukkerij in de buurt kan ook geen kwaad, daar hebben ze mappen vol met kaartjes: ook hele traditionele... Succes!
Nada schreef:Leuk gedichtje! Misschien is de verrassing er voor je zusje een beetje af, maar ach, als ze maar blij voor jullie is toch!?
En die kaartjes: je komt vanzelf het perfecte kaartje tegen, is ons ook 2 keer gebeurd.
mama1988 schreef:Hallo Dames,
Wanneer is het 'normaal' om een geboortekaartje uit te zoeken...
Bedankt..