Hoihoi allemaal, Mijn naam is Kayleigh en ik ben nieuw hier. Ik lees al een tijdje de forums hier en vond het tijd om me zelf ook aan te melden. Ik ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend in Helmond,Noord-Brabant.
Sinds anderhalf jaar geleden ben ik gestopt met de pil omdat mijn lichaam hier niet tegen kon,ik werd bijna elke dag ongesteld. Toen ik echter stopte met de pil bleef mijn menstuatie steeds langer weg,soms met ruim 4 mnd ertussen. De huisarts vertelde me dat ik dus een zeer onregelmatige cyclus had. Tot overmaat van ramp verliet mijn vorige vriend mij omdat ik zo graag kinderen wilde dat hij ze niet meer wilde en hij mijn "gezeur" niet meer aan kon.
Gelukkig heb ik nu een nieuwe vriend waar ik heel gelukkig mee ben en waarmee ik nu wel aan kinderen kan beginnen, maar zoals zo vaak gaat het niet zo snel, vooral door mijn onregelmatige cyclus, ik hoop dus "mn ei" hier een beetje kwijt te kunnen en mensen te ontmoeten die in soortgelijke situaties zitten.
Zo,nu heb ik wel eventjes zat verteld, Tot schrijfs iedereen, en voor de degene die (nog) niet zwanger zijn; Heel veel succes!!!
Dikke kus Kayleigh
KayleighOud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005