babywishOud lidBerichten: 12Lid sinds: 1 januari 2005
hello ladies,
zal me voorstellen,ben babywish 30 jaartjes jong en net getrouwd, zit in mn 5de ronde( leer als snel het zwangerworden jargon!) ipv 4de ronde zoals elders geschreven (maar kan niet corrigeren?)
in iedergeval, ik hoop dat we het hier gezellig zullen hebben en dat we van elkaar kunnen leren en steunen en lachen 😢 😂 8-) 😃
liefs van babywish 😉
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Ha babywish, welkom!
Nee, je kunt inderdaad je berichten hier niet meer aanpassen. Dus let op wat je typt! 😛
Heel veel succes met zwanger worden!
ran83Oud lidBerichten: 7.446Lid sinds: 26 juni 2008
Welkom hier en veel succes met zwanger worden.
angie77Oud lidBerichten: 2.150Lid sinds: 5 september 2008
hey babywish
welkom hier en veel succes met zwanger worden , bij ons was het ook in de 5e ronde raak dus wie weet! ik ben ook 30ger 😉 groetjes angie
babywishOud lidBerichten: 12Lid sinds: 1 januari 2005
dankje wel mommies/in spe voor het warme onthaal!
wij vrouwen hebben het maar zwaar te verduren denk ik zo, (spanning, wachten/ vol moed/ praten/geduld/sterk zijn, niet opgeven, steunen,rekenen!!!! stralen ,lief hebben, testen/tempen etc !pffffffff, en kan nog 10000 dingen opnoemen!)
als ik hier de diverse topics allemaal lees!!. ik vind het prachtig en verdrietig tegelijkertijd! ,
hopelijk moge iedereen zijn sweet geborene meemaken!
liefs van babywish
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Welkom Babywish en heel veel succes met zwanger worden, wie weet tot ziens in het 30+ forum (of had je dat al ontdenkt)
groetjes,
Hoop
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
HEEH BABYWISH!
Welkom hier! Was je al hier en daar tegengekomen! Echt leuk dat je je hier ook aangemeld hebt op dit forum. Je bent wel een gezellige mommie in spe! We hebben het inderdaad zwaar als vrouw, maar daar zullen we straks wel voor beloond worden met een prachtige beeb hoop ik.
draakje27Oud lidBerichten: 924Lid sinds: 1 januari 2005
eeij babywish
zoals al eerder gezegd... welkom hier op dit forum
en heel veel succes met zwanger worden!!
dat het maar snel raak mag zijn 😊
liefs
draakje