niesje29 schreef:Hoi!
Dank je voor je reactie! Ik zie dat jij ook uit Purmerend komt! Wat grappig! Ik dus ook!
Op het moment heb ik niet veel pijn, gewoon zeurderige pijn onderin mijn buik en af en toe links en af en toe rechts. Het bloedverlies zet tot op heden nog niet door, maar goed wat niet is kan nog komen en dat het gewoon mijn ongi is.
Daar ga ik ook in prinicpe van uit, maar ik ben de afgelopen dagen erg misselijk, moe, enzo... zelfs mijn man (die normaal altijd heel rustig blijft en nu voor het eerst ook twijfelde) zei dat hij een gevoel had dat ik zwanger ben.
Vandaar dat ik even angstig raakte. Ik heb last van harde ontlasting, dus misschien is er een bloedvaatje gesprongen door het persen.
Ik ga morgen in ieder geval testen en dan hoop ik dat ik of ongi wordt of zwanger ben (hopelijk het laatste!!!!!!) op de normale manier.
In ieder geval dank voor je berichtje. Mijn ovulatie "voel" ik ook altijd trouwens in mijn eileider voel ik dan het eitje zeg maar. En zo'n soort pijn voel ik nu dus ook, maar dat heb ik wel vaker. Dus waarschijnlijk maak ik me druk om niets....
xxx Denise
Wat grappig, ik zag het onderwerp en ben gaan lezen,
Ik ben geboren en opgegroeit in Purmerend, sinds ongeveer 4 jaar niet meer.
Verder, kan ik je ook niet echt antwoord geven op je vraag, het zou van alles kunnen zijn.
IK hoop voor je dat je gewoon zwanger bent, dus veel suc6 met testen.
Groetjes J.D.