marietje1Oud lidBerichten: 116Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo allemaal.
Sinds 10 maanden zijn mijn man en ik bezig zwanger te worden.
Mijn cyclus is heel erg onregelmatig en het eerste huisarts bezoek is een feit.
Mijn man heeft zijn potje afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis gebracht en ik ben druk bezig mijn temperatuur op te meten.
Ik heb al verschillende malen meegelezen op dit forum en vond het nu tijd worden om mezelf ook maar eens aan te melden.
Ik hoop dat ik veel zal hebben aan dit forum en zo nu en dan eens lekker mijn hart kan uitluchten op momenten dat ik het een beetje zwaar heb.
Groetjes
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
Hoi,
Succes met zwanger worden. Ik vindt het ook fijn dat je hier je hart kunt luchten. Ik hoop dat je er verder mee komt.
Groetjes
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Lieve Marietje,
Van harte welkom op dit super forum!!
Fijn dat er nu iets aan gedaan gaat worden en ik hoop dat het niet al te lang duurt voordat je alle uitslagen in huis hebt!!
Ik weet wat je voelt waar je in zit!!
Liefs, karin
marietje1Oud lidBerichten: 116Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo allemaal
Vanmorgen de uitslag binnengekregen.
Mijn vriend heeft voldoende zaad, het beweegt ,alleen de vorm scoort geen 100%. Volgens de huisarts is dit niet meteen iets om ons zorgen over te maken.
Wel hebben we het advies gekregen om voor januari een afspraak te maken bij de Gynocoloog.
Ben heel erg blij met onze huisarts. Ze begrijpt dat het hoog zit en laat er dus ook geen gras over groeien.
Dit weekend moet ik ongesteld worden, hopelijk blijft het uit. (wat ik niet verwacht)
Ga maar eens even lezen wat er allemaal mogelijk en onmogelijk is met zaad wat niet de juiste vorm heeft.
groetjes
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Marietje, ik zou me niet al teveel zorgen maken als dit tegen je gezegd is!!
Fijn dat je ha er zo over denkt bij menig ander is het wel eens anders helaas!!
Nou hopen dat je ongi uitblijft en anders richting de gynaecoloog!
Geeft denk ik wel een fijn gevoel dat er nu iets aan gedaan gaat worden!!
Liefs, Karin
CariOud lidBerichten: 115Lid sinds: 1 januari 2005
welkom hier, ik hoop dat je bezoek aan de gyn positief verloopt...veel lees en klets plezier op het forum!