sproeki schreef:ha mama1988... dank je wel, tja hoe overleef je dat! doorgaan, onderzoeken of er een oorzaak voor is en hoop houden!
jij was een stukje langer zwanger zag ik? bij de twaalf weken echo? vreselijk zeg!en nu kan je over een weekje weer testen? duim duim!!!
Ja ik ging voor de echo voor 12 weken en toen ik daarkwam bleek ons kindje al 3 weken dood te zijn. Met 9 weken is het gestopt met het kloppen van het hartje. Wat een schok nog 6 maanden later (de bevallings datum kom steeds dichterbij) heb k het nog steeds moeilijk. Het is mijn kindje, gister nog ruzie gehad met iemand die noemde het geen kindje maar vruchtje en het is niet heillig nou ik ben echt geknapt van binnen hoe durven mensen dit tegen iemand te zeggen. Weetje hoe moeilij het is om een kindje te verliezen tenmiste ik heb er heel veel moeite mee. Ja over een paar dagen kunnen wij weer testen eht was eigelijk niet te bedoeling om zwanger te raken ik ben net begonnen met een nieuwe studie. Maar uiteraard van harte welkom! Mocht ik nu niet zwanger zijn proberen het gewoon op nieuw ik kan mijn studietijd aan passen en misschien verkorten. We zien wel hoe het loopt wil niet al te hard van stapel aflopen laat eerst maar wachten tot over een paar dagen.
Met hoeveel weken kreeg jij een miskraam? 3x jeetje ik vind het knap dat je er zo goed mee om kunt gaan... Vind het super voor je dat je zwanger bent. Hopelijk ben ik ook snel zwanger