Hallo allen,
Ik heb kinderwens!
Voor mij was het al een gruimte tijd duidelijk dat ik een kindje van ons samen wilde hebben. Ik zie het als een kroon op ons geluk, een kindje wat ons altijd met elkaar zal verbinden. Mijn man is al niet zo gevoelsprater en toe ik hem een hele tijd geleden vroeg of hij een kindje zou willen was zijn antwoord nu nog niet...ooit. Nu zijn we anderhalf jaar verder, zijn inmiddels getrouwd en heb 23 sept een operatie ondergaan. Tijdens deze operatie is er een cyste van bijna een kilo verwijderd die vergroeid was met met rechtereierstok. De eierstok moest er dus ook uit. De doktoren hebben onderzoek gedaan met het weefsel en hebben kwaadaardige cellen gevonden. Nu moet ik dus elk half jaar mijn andere eierstok laten controleren. Gyn heeft aangegeven dat het mogelijk is dat de andere eierstok mogelijk binnen een paar jaar ook verwijderd moet worden. Ik ben nu met mijn neus weer eens goed op de feiten gedrukt en besef nu dat zwanger worden niet voor iedereen is weg gelegt. Dat wij ook maar moeten afwachten of het wel lukt. Dit heb ik mijn man allemaal duidelijk in een brief geschreven ( zo was het voor mij duidelijk wat ik allemaal wou zeggen anders haal ik alles door elkaar) met mijn gevoelens erbij en dat ik hem begrijp dat hij bang is voor wat er allemaal gaat veranderen. Sinds afgelopen weekend hebben we nu voor het eerst zonder bescherming gevreeen 😃
Nu vraag ik mij alleen nog af wanneer ik weer ongesteld zou worden, vanwege de mirena ben ik de laatste jaren niet ongesteld geweest. Dus ik weet niet wanneer mijn vruchtbare periode is 😞
Vrienden in mijn omgeving zijn ook zwanger, net bevallen of bezig om zwanger te worden en daardoor wil je het zelf ook steeds meer.
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen
Wen
Wen1211Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005