Ook ik ben nieuw hier. Ik keek al regelmatig rond om tips op te doen, maar nu we halverwege de 8e maand proberen zijn heb ik toch ook wel behoefte om af en toe mee te praten.
Wij zijn in het gelukkige bezit van een zoontje van inmiddels bijna 2 (nog een paar weekjes) en alweer een tijdje bezig met proberen voor een tweede. Vorige keer was het de tweede poging al raak, nu is het steeds mis 😞 . Nu weet ik wel dat het wat langer kan duren, maar jullie kunnen je vast wel de frustratie voorstellen ;).
In het verleden heb ik een operatie ondergaan ivm focale vestibulitis oftewel een chronische ontsteking van het voorportaal. Daardoor heb ik de eerste jaren van mijn sexuele ontwikkeling ontzettend veel pijn gehad bij met name het vrijen. Sex blijft daardoor iets waar ik heel erg tegenop zie alhoewel de pijn is verdwenen. Emotioneel gezien word ik nauwelijks opgewonden en is vrijen een "verplicht" nummer. Mijn partner brengt hier wel begrip voor op (alhoewel hij dat ook erg moeilijk vind) en kan er mee leven dat ik mijn best doe voor 1x per maand. Nu moet ik echter steeds 2 weken per maand om de dag en dat kost bergen energie en vaak kan ik het op een gegeven moment niet meer opbrengen terwijl het dan misschien nog wel zou "moeten". Ik hoop dan ook dat het deze maand wel gaat lukken!
CariOud lidBerichten: 115Lid sinds: 1 januari 2005
Wat lastig, zeg. Helemaal niet fijn dat je er niet van kunt genieten en dat het nu zo'n opgave is om te doen. Gelukkig brengt je partner wel begrip op. Heel veel succes, hopelijk is het snel raak en kun je weer lekker genieten. 😊
groetjes, mdtje
Wen1211Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
Tjeetje wat een verhaal!! Wat goed dat je toch zo ver komt zelf om dit te doen!! En wat knap van je mannetje! Meis ik hoop zo voor je dat het deze maand lukt!!
Liefs, Karin
popje 2 in de maakOud lidBerichten: 589Lid sinds: 11 november 2008
Bedankt voor jullie reacties! Voelde goed om het eens op te schrijven ipv het steeds voor je te houden. Niet het makkelijkste gespreksonderwerp! Nee Cari, ik gebruik (nog) geen ovulatietesten. Maar mijn cyclus is best regelmatig en ik temparatuur wel (alhoewel ik het niet meer op schrijf). Vanochtend ging ik van 36,6 naar 36,8 en afgelopen dinsdag had ik glibberafscheiding. Ik ga er dus vanuit dat ik gister heb geovuleerd en we hebben dinsdag en woensdag 'geklust'. Ik hoop maar dat dat goed genoeg is. Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer maar daarna vrees ik dat we toch weer even moeten wachten...