Goeiemiddag allemaal,
Ik ben nieuw hier en waarom ik hier vooral terecht ben gekomen is doordat velen mij in die onzekerheids fase hebben gezet met dat fabeltje van ´´Met je overgewicht kan je niet zwanger worden´´ 😢
Ik ben dit jaar augustus 24 geworden en heb een zeer gelukkige goedlopende relatie van al wel 4.5 jaar waarbij we net ons eigen huis gekocht hebben, 31 okt de sleuteloverdracht gekregen, dus we zijn met ons huis ook druk bezig nog met klussen, maar ook houden we vol door te klussen voor ons 1e kindje...
Vriendlief is 26 en samen hebben we alles goed voor mekaar alleen ontbreekt ons die ene ´´wens´´ en dat is ons 1e kindje...
Ik ben in september 2006 gestopt met de pil en sinds die tijd was ik gewoon nog regelmatig ongie, maar naderhand werd ik na 4 maanden onregelmatig (namelijk zo in m´n 5e week ongie met wel 35a36dgn).
Mijn laatste menstruatie was op 29 okt en deze duurde 3 dagen (heb ik wel altijd zo gehad 3 dgn), op 1 nov ben ik dus weer begonnen met tempen! En dus zou ik nu op de 12e dag zitten voor mijn volgende menstruatie...
Ik ben er altijd nog niet achter waarneer de dag zo zal zijn ik mijn vruchtbare dagen in zal gaan, dus als iemand me hierin nog wat beterder in kan helpen hoe ik dat het beste uit kan vinden..
Ik heb al wel ook een site gevonden waar ik zeg maar de data van mijn laatste menstruatie kan opgeven en dan geeft ie aan waarneer ik kan beginnen met ovulatietests...
Voor een ieder allen wens ik veel succes bij het zwanger worden 😉
Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008