ik en me vriend hebben sinds kort een kinderwens dus op 25 sep. heb ik voor het laatst de pil geslikt ๐
alleen nu heb ik gelezen dat ik een ontzettende late eisprong heb ๐ dus moeilijk zwanger zou kunnen worden ๐
25 sep. gestopt met de pil 29 sep. half dagje ongi
15 okt. eisprong gevoeld ๐ 26 okt. ongi geworden ๐
heb toen ovulatietesten gehaald heb op 9 nov. een test gebruikt geen streepje op 11 nov. een heel licht streepje en toen op 14 nov. 2 dikke strepen veel geklust in deze tijd , normaal ook wel maar deze tijd iets meer
wie kan mij vertellen of me eisprong goed loopt of als ik hem veels te laat heb ben namelijk bang dat als ik zรณ'n late eisprong heb dat ik niet zwanger kan worden
liefs miriam
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Volgens mij valt t allemaal wel mee met je eisprong, hoor. Ik ben ook 11 dagen na mijn eisprong ongi. Volgens mij wordt t pas moeilijker als die periode minder dan 10 dagen is. Dus we zitten nog goed. ๐ Hou er rekening mee dat het kan zijn dat je lichaam nog moet ontpillen. Je cyclus kan daardoor nog veranderen in de komende maanden (hoeft niet hoor!). Wees alvast blij dรกt je gewoon ongi bent geworden, want bij sommige meiden blijft die nog een half jaar tot een jaar uit na de pil. En als je eisprong nu op de 14e of 15e is geweest, รญs volgens mij je cyclus alweer langer dan vorige keer. Vorige keer was je ei op dag 17 en nu op dag 20 van je cyclus (als ik t goed uitreken). Het schijnt wel zo te zijn dat die periode tussen ei en ongi altijd gelijk is, maar of dat voor iedereen geldt...? Heel veel succes met zwanger worden in elk geval! En probeer er niet te veel mee bezig te zijn, het moet wel leuk blijven ๐
groetjes, mdtje
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ik zou idd ook niet al teveel zorgen maken, als het idd onder de 10 dagen komt zou het moeilijker worden!! Goed in de gaten houden en het stoppen van de pil kan nog erg invloed uitoefenen op je normale menstruatie!!
mirrieOud lidBerichten: 5Lid sinds: 1 januari 2005
ik en me vriend hebben sinds kort een kinderwens dus op 25 sep. heb ik voor het laatst de pil geslikt ๐
alleen nu heb ik gelezen dat ik een ontzettende late eisprong heb ๐ dus moeilijk zwanger zou kunnen worden ๐
25 sep. gestopt met de pil 29 sep. half dagje ongi
15 okt. eisprong gevoeld ๐ 26 okt. ongi geworden ๐
heb toen ovulatietesten gehaald heb op 9 nov. een test gebruikt geen streepje op 11 nov. een heel licht streepje en toen op 14 nov. 2 dikke strepen veel geklust in deze tijd , normaal ook wel maar deze tijd iets meer
wie kan mij vertellen of me eisprong goed loopt of als ik hem veels te laat heb ben namelijk bang dat als ik zรณ'n late eisprong heb dat ik niet zwanger kan worden
liefs miriam
mirrieOud lidBerichten: 5Lid sinds: 1 januari 2005
bedankt voor jullie antwoorden ik had het gelezen en toen dacht ik van kan het beter even vragen want had de niet zo veel verstand van
ik probeer de zo weinig mogelijk aan te denken maar soms is dat moelijk omdat 3 vriendinnen van mij ook al een kindje hebben gekregen en zaten allemaal lang aan de pil en toen las ik dat ik een late eisprong had en dus moelijk zwanger kon worden