Ik wil me ook even voorstellen. Ik ben ben 24 jaar. Ik ben begin september gestopt met de pil. Mijn vriend natuurlijk ook helemaal blij want hij had al wat langer een kinderwens. Nu ben ik dus sindsdien niet meer ongesteld geworden. Ik heb een test gedaan maar die was negatief ( dat wist ik al). Ik ben daarom dus wat gaan internetten en kwam op deze site terecht. Ik lees dat het wat vaker voorkomt na de pilstop. Toch maak ik me wel een beetje zorgen omdat mijn zus twee jaar lang niet ongesteld is geworden en geen eisprong had, ik ben bang dat ik dat ook niet heb. Misschien een beetje raar want het is nog maar twee maanden maar toch. Vind het fijn dat ik via dit forum lekker gezellig kan kletsen en wat meer info op doe
Sorry voor het lange berichtje.
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Het kan inderdaad ff duren voor je lijf weer in het ritme zit... ervan uitgaande dat je ritme had, weet niet hoe het voor de pil bij je was? Had je toen een regelmatige cyclus? Succes met zwanger worden (maar vooral eerst ongi worden 😃 ) groetjes, Hoop
Voor de pil was het altijd regelmatig. Ik heb voor donderdag wel een afspraak bij de dokter gemaakt, hij zal wel zeggen dat ik moet afwachten maar toch. Ik moet het toch ff weten wat hij ervan zegt.
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008