Brombeertje schreef:Ik begrijp het teleurgestelde echt zo goed. Ben in oktober al wel gestopt met de pil, om alvast te "ontpillen". Moet eigenlijk nog even wachten met zwanger worden ivm toestemming van de dokter (heb diabetes). En toch merkte ik aan mezelf dat ik zenuwachtig werd rond de tijd dat ik ongesteld moest worden, en teleurgesteld was toen het uiteindelijk wel kwam. Ik kan het dan wel relativeren, zo van het is de eerste spontane ongi na 10 jaar pil slikken, dus dat werkt allemaal nog, maar toch.
Lastig bij ons is ook dat we gewoon niet zoveel klussen :oops: Ik ben echt zo jaloers op de verhalen die ik lees, waarin meiden om de dag klussen. Dat zou ik ook wel willen 😂 Vorige maand zelfs maar 1 keer echt geklust :oops: ("klussen" dan wel op andere manieren, maar een nuttige manier komt er op een of andere manier niet echt van :oops: ). Dus wist daarom ook eigenlijk bijna zeker dat ik niet zwanger kon zijn, en toch hoop je dan dat die ene keer raak was 😉 Hier dus nog iemand die je volledig begrijpt!!!
Wij klussen ook vrij weinig en rondom hét moment schijnt er ook altijd wel iets te zijn waardoor we niet klussen... Erg jammer dus, en ik wist elke maand van tevoren dat het toch weer niet raak was. De laatste keer hebben we één keer geklust zo tegen m'n ei-tijd. En begreep ik eindelijk waarom al die andere meiden steeds zo zenuwachtig zijn. Want dan kan het gewoon ráák zijn. Maar ja, dat was het bij mij dus niet. En ik wilde het gewoon niet geloven, was steeds aan het zoeken naar zwangerschapsverschijnselen (die er natuurlijk niet waren) en pas toen ik al drie dagen ongi was, wilde ik het idee pas loslaten... Hoezo gek :roll:
Ik hoop alleen dat ik hier de komende periode geen last van heb... We hebben namelijk wél juist geklust (ook al was het maar 1 keer), en (nu ben ik echt helemaal blij 😃 ) m'n mannetje wilde juist zo graag omdat ie wist dat dit hét moment voor z'n zwemmers was (Joehoe, meer bewijs dat ie het óók wil!!!!).
Maar goed, weinig klussen: het hoeft maar 1 keer raak te zijn, toch 😉
En moet je er veel mee bezig zijn, we worden natuurlijk wél elke keer ongi, dus je wordt gewoon met je neus op de feiten gedrukt, daar kun je niets aan doen! Maar voor de rest gewoon zoveel mogelijk leuke dingen doen, dan is het misschien een beetje te voorkomen dat je er teveel mee bezig bent.