Hallo, Ik ben Manja, 32 jaar. Wij zijn al vanaf december 2007 bezig om zwanger te worden. Helaas tot nu toe is het nog niet gelukt. Bij de huisarts ben ik vorige week geweest, met temperatuurslijsten (die waren niet nodig volgens de huisarts), m'n cyclus en vragen over mn traagwerkende schildklier en de invloed op zwangerschap (volgens de huisarts had dit geen invloed). Maar de huisarts stuurde me eigenlijk terug naar huis met het advies, kom in april 2009 nog maar een keertje terug. Graag zou ik willen weten of dit normaal is, want ik was zelf nogal overdonderd en natuurlijk teleurgesteld. En zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?? April is voor mij eigenlijk veel te ver weg. Wat kan ik ondernemen?? Groetjes.
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Hoi Manja, welkom op dit forum! Tja, af en toe zitten er van die huisartsen tussen.... Misschien nog eens teruggaan (wel of niet met partner als versterking) en een doorverwijzing naar een gyn eisen? Want jullie zijn nu al een jaar bezig, en dan wordt het gewoon tijd om te kijken of er iets te vinden is waar het door komt dat het nog niet is gelukt. Heel veel succes in elk geval!
Informeer gewoon eens bij het ziekenhuis... Tegenwoordig heb je niet altijd een verwijzing nodig. En als ze er wel een willen gewoon terug naar de huisarts! Kom op zeg... de klok tikt door hoor... toch? Heel veel succes en wie weet tot op het 30'ers forum... groetjes
CariOud lidBerichten: 115Lid sinds: 1 januari 2005
Na een jaar heb je toch wel recht op wat meer onderzoek/aandacht van je HA...Hoe verloopt je cyclus? Heb je een eisprong? Probeer het nog eens bij de HA óf zoals Hoop aangeeft direct bij t ziekenhuis...veel succes en misschien tot ziens bij de 30+ ers? Cari
Dank voor de reacties. Morgen heb ik een nieuwe afspraak bij een andere huisarts. Mocht hier niets uitkomen, dan ga ik zeker actie ondernemen. Helaas is het ook deze maand voor mij op niets uitgelopen, hoewel ik wel even dacht dat het gelukt was, maar toch sinds vandaag weer niet. Ik hou de moed er maar in. M'n cyclus is redelijk regelmatig, maar lang, zo rond de 37 dagen, de ene keer 34 en dan weer 39 dagen. Ik laat het horen, zodra ik meer weet na m'n bezoekje bij de nieuwe huisarts.
Nou ik heb een superafspraak gehad, bij een nieuwe huisarts. Ze begreep me volkomen en vindt het absoluut niet nodig om nog langer te wachten. Vandaag bloedprikken, volgende week de uitslag en dan zal ze me doorsturen naar de gynacoloog. Ben erg benieuwd en ik hoop dat er nu echt iets gaat gebeuren.
Groetjes.
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Fijn dat je bij deze huisarts wel terecht kunt! Ben inmiddels ook maar met temperatuurlijsten begonnen en verwacht vandaag ovulatietesten bij de post. Als ik dan naar de huisarts moet ben ik voorbereid 😉
Welkom op dit forum! Hoop dat je er iets aan hebt :D!
BietjeOud lidBerichten: 97Lid sinds: 1 januari 2005