Janneke schreef:Hallo allemaal,
Inmiddels 4 dagen overtijd, athans, heb drie dagrn geleden wel kliene bloeding gehad en rest van dagen bruin en roze verlies. Heb vandaag tests gedaan, 1 van trekpleister, heeel vaag lijntje en net 1 van clearblue, verticaal streepje heel duidelijk maar horizontaal lijntje heeel vaag, je moet echt wele evn goed kijken. Hellup, ben ik nu zwanger of niet, word gek van onzekerheid...kan pas maandag naar huisarts natuurlijk.
Kan iemand mij van onzekerheid afhelpen, durf het ook niet echt te hopen eigenlijk...
liefs Janneke
hoi janneke,
streepje is streepje zeggen ze altijd, ik snap dat je het spannend vind en moeilijk kan wachten, zelf was ik afgelope keer ook 4 dgen overtijd, een positieve test gehad (licht streepje) later 3 negatieve en toch is het weer mis gegaan niet zwanger.. ALs ik jou was zou ik nog hele even wachten.. misschien heb je wat stress gehad dat je ongi wat later op gang komt of ben je wel zwanger maar dan heb je nog te weinig hg in je urine zitten.. Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een testje doen en met ochten urine.. Huis arts(tenmiste die van mij) zegt pas nadat je een maand overtijd bent laten we pas testen of een echo maken...
ik hoop voor je dat je zwanger bent, succes