Hoi Mdtje...hoe ik dat weet? Omdat ik de 'uiterlijke kenmerken' meestal goed in de gaten houd. Stand van de baarmoeder, slijm dat soort dingen. Heb gelezen dat je slijmaanmaak na de eisprong stopt...nou dat was donderdag al het geval (hartstikke kurkdroog haha)! Vrijdag al buikpijn (dat heeft tot nu toe nog altijd een mesntruatie tot gevolg gehad boehoe).
Met 12,5 weken is het hartje gestopt met kloppen......Dacht dat we ondertussen wel safe zaten en wilde na de echo de opa's en oma's gaan inlichten...niet dus...Die spulletjes liggen nu op een tweede kans te wachten (en de opa's en oma's ook, alleen weten ze dat zelf nog niet hihi. Zij denken allemaal nog steeds dat we toch vast geen kinderen willen.)
5 Maanden bezig zeg je, nou dan gaan we gelijk op! Succes he!!!!
mdtje schreef:yvonne75 schreef:hoi mdtje, het is nu de 6e keer na een miskraam. Heb deze week de eisprong gemist omdat ik hem niet verwachtte...heb al 6 maanden een zeer regelmatige cylcus gehad. Jammer maar ja, het voordeel is wel dat k me nu niet druk maak over het resultaat op mijn ongi.
En juliie, al lang bezig?
Hey, hoe weet je dat je hem gemist hebt dan? Heb je hem gevoeld? Ik heb vaak een paar dagen krampjes, ook vóór de eisprong.
Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gekregen. Hoe ver was je toen?
Wij zitten in de 5e ronde. Vrijdag zou ik weer ongi moeten worden, maar ik hoop van niet!
groetjes,
mdtje