Hoi HB,
ik zal me even voorstellen ik ben sabine en 24 jaar en probeer ook zwanger teworden
ik ben wel pas 2 weken gestopt met de pil dus weet ook wel dat het erg vroeg is maar hoop toch ook dat het snel gebeurd ik wou eigenlijk al een jaar geleden stoppen met de pil maar toen wou mij vriend nog wachten dus ik heb echt een jaar lang met zwaar moeder gevoelens rond gelopen en werd daar echt helemaal gek van dus ben toen nog maar een keer met mij vriend rond de tafel gaan zitten dat ik nu echt niet meer wil wachten dat gevoel van moeder willen worden is zo groot dat ik er ook de hele dag aan moet denken dan zeggen ze wel dat je dat eigenlijk niet moet doen maarja je zet het ook niet zo uit je hoofd
ik hoop ook voor jou dat het snel gaat lukken
ik zelf ben nog niet zo thuis in wanneer je nou het best vruchtbaars bent mij vriend en ik gaan volgende week samen even naar de dokter om te kijken wanneer dat is want ik ben eigenlijk nu omdat ik gestopt ben met de pil gewoon bijna elke dag ongesteld 😞
dus weet ik het ook gewoon niet 😊 :)
groetjes
sabine
HB schreef:Hallo,
Wij zijn al 2 keer bij de huisarts geweest.
En hebben nu afgesproken van als er begin volgend jaar nog niks is dat we er dan verder in gaan verzien.
Maar mijn eisprong is ten eerste pas op de 18e dag terwijl ik wel een vrij normale cyclus heb van 27 a 28 dagen.
Maar zo als ik al eerder zei word er soms moedeloos van en iedereen om je heen is zwanger.
En vaak test ik ook te vroeg want dan voel ik van alles zo als nu ook weer steeds krampjes heel soms misselijk.
En dan maar testen maar helemaal niks natuurlijk en kan dan gewoon niet wachten denk zelf dat ik er te erg mee bezig ben.
maar ja kun je ook niet veel aan veranderen denk ik.
Je voelt natuurlijk wel altijd alles.
nou hoop dat het snel gaat gebeuren en dat we elkaar zo ook wat kunnen helpen.
en alle tips en verhalen van iedereen zijn welkom ben wel benieuwd hoe het bij anderen gaan.
Groetjes ;)