Hallo iedereen, ik ben 7 weken zwanger en echt heel hard gevallen vanochtend op mijn rug op straat. Heb geen buikpijn enzo en iedereen zegt dat het kindje stevig ingekapselt is, maar maak me toch wel druk dat het fout gaat.
Wat denken jullie, moet ik me wel zorgen maken of zal het voor het kindje niks uitmaken? Groetjes Lindsay
mahaOud lidBerichten: 431Lid sinds: 17 september 2007
Das even schrikken! Ben je uitgegleden? Ik denk dat je baby goed genoeg ingepakt zit.....maar als je twijfelt zou ik toch de verloskundige even bellen! Misschien kunnen ze een echo maken om even te kijken! Sterkte!
Liefs maha
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Ik ben sinds mijn zwangerschap ook al 2 keer keihard gevallen. Zo val je nooit en nu 2 keer! Als je verder geen buikpijn en/of bloedverlies hebt zou ik me er niet zo druk om maken. Ik ben ook beide keren op mijn rug/zijkant gevallen. Je kindje zit inderdaad goed ingepakt. Maar als je het niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen.
Succes, ook met de spierpijn morgen!! hihi 😉
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Das idd wel minder dat je gevallen bent!! Maar idd als je op je buik was gevallen was het erger geweest! Die kleine zit zo stevig in je baarmoeder ik zou me niet al teveel zorgen maken!!
Succes
Eva_697Oud lidBerichten: 1.610Lid sinds: 1 januari 2005
jeetje dat zal even schrikken zijn geweest! maar ik denk dat het allemaal wel meevalt:) maar gewoon even verloskundige bellen, anders blijf je je de hele week zorgen maken! zij kan je vast wel geruststellen misschien met een echo:)
Liefs
mama1988Oud lidBerichten: 4.069Lid sinds: 1 januari 2005
De zus van een exvriendje van mijn zusje heeft een auto ongelukje gehad ging helemaal niet hard en ze kon er na alles doen.. Ze had toen de vk opgebeld en dit gemeld die zei: niks aan de hand zolang je geen bloedverlies hebt.. Paar dagen later kreeg ze een miskraam..
een ongeluk is natuurlijk iets anders dan vallen maar ik wil alleen maar zeggen vertrouw je het niet laat een echo maken!