Wij zijn al eens bij de huisarts geweest. En moesten eerst die ovulatie testen gebruiken. ook omdat mijn eisprong pas na 18 dagen is. En we hebben met de huisarts afgesproken van als er begin volgend jaar nog niks is dat we dan verder worden onderzocht dus ben wel benieuwd maar zo als ik al zei je probeert van alles en steeds weer niks dus word je wel eens moedeloos van. En iedereen om je heen word zwanger. dus je wilt zelf ook graag bent er ook dagelijks mee bezig en dan voel je weer van alles.
dus hoop op deze manier ook mijn verhaal kwijt te kunnen en er wat over te praten met mensen die hetzelfde meemaken. en er wat wijzer van worden of informatie te krijgen van wat een ander allemaal doet of al gedaan heeft.
groetjes 😉
marietje1Oud lidBerichten: 116Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi HB Ik ging (denk ik) met de zelfde reden naar de HA als jou. 11 maanden bezig en nog niets. Daarnaast een hele onregelmatige cyclus. HA adviseerde te beginnen met temperaturen (zou ik als ik jou was ook gaan doen) dan heeft een gyn alvast een beetje een beeld van jou cyclus. Daarnaast moest mijn man naar het ziekenhuis met zijn potje zaad en ik kreeg een inwendig onderzoek. Ook een afspraak gemaakt bij de gyn voor januari.
Na deze eerste stappen heb ik mij ook aangemeld op het forum. Je wilt dit soort vorderingen graag delen met iemand. (en die iemand in mijn geval was even niet mijn man want die ziet dingen toch weer heel anders en benaderd het als een man) :| 😉
Nu ben ik sinds een week 'zomaar' zwanger. Ik dacht dat ik weer eens een ongelooflijk lange cyclus had, test gedaan --> negatief. Ik kreeg na 41 dagen een 3-daagse bloeding en dacht dat ik ongesteld was geworden. Na die drie dagen hield het op en heb toen nog een week afgewacht, omdat ik nooit maar 3 dagen ongesteld ben toch maar een afspraak gemaakt bij de HA. Ik zou nog even een testje doen omdat ik ervan uitging dat zij dat toch zou vragen en ik er 100% vanuit ging dat deze negatief was. Bleek dat hij positief was!@!!!! 😮 Ik totaal in shock. Alle commotie om niets geweest.
Ik hoop dat jou dit ook mag overkomen. Succes.
DilekOud lidBerichten: 54Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ben nu vanaf deze cyclus bezig met zwanger worden. We hebben ook van te voren onderzoeken enzo gedaan in het zkh om te kijken of alles in orde was. En ja hoor volgens de gyn moet het lukken. Als het binnen 6mnd niet lukt moeten we weer terug.
DilekOud lidBerichten: 54Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb een test gedaan van clearblue digitaal.. hij gaf in woorden aan 'zwanger', zou het goed zijn en ook twee streepjes ??
Ik maak me ongerust omdat ik in het verleden een eigen merk test van de apotheek had die ook 2streepjes liet zien , terwijl er geen kindje in mijn buik was.. Ik hoop niet dat ik weer de zelfde mee maak..
Wat zijn jullie ervaringen mt de digitale testen??