lekker snuffelen en lezen en wie weet ook lekker schrijven.
Ik ben Bianca woon in Heerhugowaard en ben 30 jaar oud.
In augustus dit jaar zijn wij na 10 jaar samen getrouwd en nu afgelopen donderdag hebben wij ontdekt dat wij ons eerste kindje verwachten. Dit was super nieuws en we zijn er dan ook heel blij mee.
Ik heb al veel gelezen op internet en dat maakt ook wel weer onzeker omdat je veel nare dingen leest maar ik probeer mij hier niet teveel mee bezig te houden en lekker te genieten.
Nou voor iedereen die ook zwanger is van harte en de rest komt vast snel in ieder geval allemaal succes.
Gr. Bianca
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Welkom, Bietje! En nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Waren jullie dan in augustus begonnen met 'klussen'? Want dan is het wel lekker snel raak! Geniet ervan!
groetjes, mdtje
BietjeOud lidBerichten: 97Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ben in juni gestopt met de pil en moest toen van de dokter even mijn eerste menstruatie afwachten tenminste dat was beter zij ze dus wij zijn in juli begonnen met klussen.
En mij hoor je zeker niet klagen na 15 jaar de pil.
Nou we gaan lekker kletsen en hopen dat alles goed gaat.
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
hallo ik ben nieuw, 😃 ik zit ook in een onzekere periode,wij zitten pas in ronde 1,ik ben ik ben vrijdag 6 november gestopt met de pil,ik heb vorige week woensdag een ovu test gedaan omdat ik steken in mijn buik had, die was positief die donderdag ook,en die vrijdag was de streep weg,nu een week later dacht ik doe nog eens een test omdat ik steken heb in mijn buik,en hij was weer harstikke positief,echt een paarse streep,ik snap er niks van,weet iemand wat dit kan betekenen?iemand ervaring mee?
Gr Sandra
BietjeOud lidBerichten: 97Lid sinds: 1 januari 2005
jeetje dat is heel moeilijk.. moet eerlijk zegen wij hebben de eerste rondes van alles geprobeerd..
we hebben vanaf dag 10 om de dag gevreeen en elke dag en gewoon de hele maand om de dag etc..
op een gegeven moment zelfs ook ovu testen gekocht.. maar kreeg maar geen streep dus toen stortte ik zowat in omdat ik dacht dat ik geen eisprong had..
maar op een gegeven moment dacht ik ja daaag. ... wij vrijen als we er zin in hebben en anders niet en we zien het wel..
en ja hoor... dit is het resultaat..
maar goed.. je kunt misschien even op de website van de testen kijken of misschien staat er wel een infolijn ofzo.. want ik zou het echt niet weten..
sorry wou dat ik je een antwoord had kunnen geven..
sterkte en succes in ieder geval
gr. Bianca
sandra 86Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005
@Bietje, Welkom hier en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
@Sandra, Het kan zijn dat je toch geen eisprong gehad hebt na die eerste positieve test... je lichaam probeert het een paar dagen later dan nogmaals, dus het kan inderdaad zijn dat je dan weer een positieve test hebt. Lastig he! Heel veel succes, hopelijk is het nu wel raak!!
groetjes, Hoop
sandra 86Oud lidBerichten: 3Lid sinds: 1 januari 2005