NoaM schreef:Welke opleiding doe je eigenlijk?
groetjes NoaM
Hoi,
nee ik heb 2 keer een miskraam gehad eentje (19 mei 08) met 12 weken toen bleek ons kindje ster met 9 weken te zijn overleden.. en 17 nov 08 een miskraam met 5 weken.
Nee ik heb het verder niet laten onder zoeken.. Mijn huisarts is daar niet zovan en ik wilde het zelf ook niet. Bij ster de eerste zwangerschap is het hartje gestopt met kloppen dus een afwijking met het hartje. En de 2de ja we de vk telt het mee als een miskraam maar het voelt heel anders dan bij de eerste. Ik bedoel nu had ik alleen een positieve test bij de zwangerschap van ster(zo noemen we het) had ik echo's hartje gehoord, alles ...
Ik ben niet bang dat ik nog eens een miskraam krijg, het kan altijd en dat hou ik ook altijd in mijn achter hoofd maar als ik me van ten voren daar al zorgen om ga maken dan wordt je gek.
Ik studeer nu bedrijfsadministratie ben net begonnen sinds sept. Mijn man en ik wilde eerste wachten tot dat ik over 2 jr mijn diploma heb.. Maar dat lukt me niet, mijn vriendinnen ook 19 en 20 zijn zwanger en hebben al een kleine en die hebben ook tussendoor school gedaan. Wij klussen gewoon en we zien wel... bij de eerste zwangerschap was ik ook aan het 'plannen' en dat wil ik niet meer het komt van zelf als de tijd rijp is. mocht ik nu zwanger raken dan wordt het is mijn zomervakantie geboren.
volgend jaar heb ik stage jaar 2 dagen stage 3 dagen school. Ik ga dan gewoon 2 dagen stage lopen en 2 dagen school. 1 dag in de week is mnijn man thuis en 3 dagen gaat het naar de kinderdagverblijf. Veel mensen vinden dit zielig maar dat is niet zo. Het is pas zielig als je altijd thuis bent voor je kindje en dan opeens gaat werken dat het dan naar het kdv moet. maar goed meningen zijn hierover verdeelt.