Ik heb ook nog nooit gehoord van ovulatiebloedingen. Heeft de huisarts er verder nog iets van gezegd, of het zwanger worden bemoeilijkt of zo?
In ieder geval moet je vlak vóór je eisprong klussen om de meeste kans op zwanger worden te hebben. Dus mocht je er elke maand last van hebben, dan is dat geen bezwaar om zwanger te worden 😉
Succes met zwanger worden!
NorahOud lidBerichten: 11Lid sinds: 1 januari 2005
Ik ben ook pas gestopt met de pil (1 november) en ik heb rond 24 november ook een paar dagen flinke buikpijn gehad en pijn tijdens de sex. Ik denk zelf dat het de eisprong is geweest. Ik hoop dat de pijn wat minder zal zijn de volgende keer, maar dat ik de eisprong nog wel kan voelen (wel zo makkelijk 😉 ). Misschien is de eerste eisprong na jaren pilgebruik (in mijn geval 15 jaar) extra heftig? Ik las dat jij ook lang aan de pil bent geweest. Hopelijk heb je er de volgende keer minder last van (of nog beter, ben je dan zwanger! 😃 )
groetjes, Norah
CariOud lidBerichten: 115Lid sinds: 1 januari 2005
Welkom op dit leuke forum...Wat vervelend van die buikpijn...ik heb ook nog nooit van ovulatiebloeding gehoort, maar heb me nog niet zo heel lang verdiept in cyclus en zwanger worden. (pas sinds 1 aug08 gestopt met de pil en nu eerste cyclus voor t echie aan t proberen) Die heftige buikpijn heb ik de eerste cyclussen gehad, rond m'n eisprong...deze maand (nog) niet, terwijl ie nu toch wel moet komen/geweest is... Hoop dat t inderdaad minder wordt, want vrijen met die steken in je buik is niet te doen :shock: Suc6 met alles!
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005