hallo allemaal.. ben hier sinds vamdaag en ben benieuwd of ik hier een beetje van mn af kan schrijven...
ik en mn vriend zijn nu 2 jaar bezig met het maken van een kindje.. maar nog steeds helemaal niks... :x weet gewoon ni wat het kan zijn... naar d dokter stellen we ook steeds uit omdat iets gewoon ons tegenhoudt...
zijn er meer mensen die dit hebben??
lieve groetjes kimmie 😉
susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
ik wil je even welkom heten, wij zijn pas net bezig voor het echie, dus ik kan je niet helpen. Maar is het misschien niet verstandig om toch naar de huisarts te gaan? ik zou het in ieder geval vertellen aan hem/haar, je kan dan altijd nog zelf beslissen of je wat met de informatie doet die de dr je geeft....
nou sterkte en succes...
groetjes
mdtjeOud lidBerichten: 1.745Lid sinds: 12 september 2008
Hoi kimmie, welkom hier! Als ik in jullie schoenen stond was ik ook al wel naar de huisarts gegaan. Maar dat moet ieder voor zich weten, natuurlijk. Heb je al eens geprobeerd met temperaturen of met ovulatietesten te bepalen wanneer je ei ongeveer springt? Want kan misschien dat jullie altijd op t verkeerde moment klussen omdat ie op een heel andere dag komt dan je denkt. In elk geval veel plezier op t forum en hopelijk is het nu snel een keer raak bij jullie!
groetjes, mdtje
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Welkom! Als ik jullie was zou ik niet al te lang meer wachten met naar de ha gaan!! Als ik even uit ga van een ernstig senario dan kan het zijn dat jij of hij verminderd vruchtbaar is!! Daar moet je heel snel bij zijn als het kan!! Nu wil ik niet zeggen dat het zo bij jullie is, maar probeer wel realistisch te blijven, zolang je niets weet kan het nog van alles zijn!!
Heel veel succes met het maken van een keuze!
Liefs, Karin
kimmie26Oud lidBerichten: 6Lid sinds: 1 januari 2005
bedankt voor de snelle reactie van jullie!!! we zitten er ook aan te denken om idd gewoon naar de HA te gaan.. maar het is ni makkelijk.. we zijn bang om om idd slecht nieuws te horen te krijgen... beetje kop in het zand.. 😞 maar ja we hebben al meerdere malen ovulatietesten gedaan,,, en tempen ook een jaar geleden maar dat vind ik maar lastig..
verder ben ik erg onregelmatig... dus daarom is het ook zo lastig.. misschien maar eerst mn mannetje naar de arts en als daar niks uitkomt.. verder laten kijken bij mij.. misschien is dat wel een idee,
lieve groetjes kimmie
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Nou als ik je een advies mag geven, ga samen!! En laat het aan de arts over wat die wil doen!! Als je je mannetje alleen stuurt wat toch wel heel spannend is als man zijnde, kan dit een beetje een rot ervaring met zich mee brengen!! Ik denk dat het slim is om samen te gaan en anders jij als eerst!! Je zegt zelf al dat je onregelmatig bent, dus is er iets anders bij jou, hoeft niet meteen heel erg te zijn, misschien heb jij wel later je eisprong dan anders!! Je kan als je samen gaat zo uitleggen hoe en wat en de vragen kunnen allemaal beantwoord worden als jullie er allebei zijn!
Laura1982Oud lidBerichten: 220Lid sinds: 30 september 2008
Ik zou ook echt samen gaan naar de huisarts. En als je doorverwezen wordt naar een gynaecoloog vraag er dan om om direct allebei onderzocht te worden. Dit scheelt weer tijd.
Mijn vriend en ik werden bijde direct getest terwijl ik geen menstruatie had en we dus eigenlijk daarvoor kwamen. Mijn GYN wilde ons allebei onderzoeken, omdat hij het "zonde" zou vinden om mij allerlei trajecten te laten doorlopen en er dan later achter te komen dat het bij mijn vriend niet goed zou zitten.
ja we gaan ook samen naar de arts.. alleen nadeel is dat we allebei een andere arts hebben dus moet je toch weer 2 afspraken maken en das voor ons ook lastig ivm werk.. maar we gaan wel samen alleen dacht ik dat als hij eerst een "klein"onderzoekje zou krijgen en als er dan niks te vinden is dat ik dan binnen en buiten gekeerd word..
misschien wel egoistisch van mij.... maar mn vriend zegt het zelf namelijk....
maar we moeten desondanks toch wel gaan.. want we lopen nu onze eigen scenario;s te bednken....
liefs...
CariOud lidBerichten: 115Lid sinds: 1 januari 2005
nou we hebben een afspraak bij de arts gemaakt!!!!! as vrijdag gaan we! naar de ha van mn vriend! en daarna naar de mijne! maar weet nog ni wanneer maar zal gauw zijn!
houjulie op de hoogte! liefs :?
nancy2Oud lidBerichten: 6Lid sinds: 1 januari 2005
dit is echt heel goed van je, er hoeft niets aan de hand te zijn. wij zijn na een jaar naar de dokter gegaan, en daar kwam dus idd uit dat mijn eisprong vrij laat is. dus gewoon verkeerde timing.
nu na ronde 13 ben ik eindelijk zwanger!.
ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat je gauw aantelt.
groetjes nancy
nou we zijn bij de HA geweest!! waren stik zenuwachtig maar toch doorgezet,,,, 😉
nu gaat mn vriend morgen naar de STAR om daar zn potje in te leveren.. zal nog wat worden haha 😊
dus ja weet alleen ni hoe lang we op de uitslag moeten wachten.. maar ja daarna weten we pas meer en of ik dan verder ondezocht moet worden.... 😞 dat vind ik wel heel eng... weet gewoon ni wat me te verwachten staat...
en nancy.... ik hoop ook dat er niks aan de hand is en ik ook dalijk ken zeggen dat het alleen aan mn ei sprong lag... maar ben egwoon wel beetje angstig dat het meer is dan dat..
maar jullie worden op de hoogte gehouden liefs 😛
uitslagen zijn binnen en bij mn vriend zit er wel wat... word nu doorverwezen naar uroloog?.... weten ni zo goed wat er daar van verwacht word maar ja laten we nu maar gewoon door gaan zetten. arts raadde mij ook aan om al gelijk een afspraak te maken bij een gynaecoloog... omdat we dus al een tijdje bezig zijn...
dus ja laten we dat maar doen.. wie kan er mij vertellen wat de eerste onderzoeken precies inhouden?>?? daar ben ik namelijk een beetje paniekerig over...
liefs
JaimyOud lidBerichten: 56Lid sinds: 1 januari 2005
Wij zijn ook al 2 jaar bezig en ik ben bij de gynacoloog geweest. Waarschijnlijk krijg je een echo een bloedtest en een uitstrijkje. Dat heb ik inieder geval gehad
een echo kijken ze of er iets raars op te zien is bloed test kijken ze of je geen verborgen SOA's heb en of je hormonen ook kloppen en het uitstrijkje is voor baarmoederhals kanker en daar kunnen ze ook heel veel uithalen.
Bij mijn man was het ook niet helemaal perfect maar we kunnen gewoon zwanger worden is mij verteld. dit is nu een half jaar geleden ik wacht nog een half jaar en dan ga ik voor een onderzoek voor mijn eierstokken dan spuiten ze een contrast vloeistof door je eileiders heen of je eileiders wel genoeg open zijn. Dit weet ik van een vriendin van mij die dit onderzoek ook eens heeft gehad