Hai allemaal!
Ik Debbie (bijna 27) en Nick (25) zijn al 3,5 jaar samen, en vanaf dat moment gebruiken wij geen voorbehoedsmiddel.
Al die tijd zijn wij niet zwanger geworden, alhoewel ik zelf denk dat het 1 keer mis is gegaan 😊
Maart 08 ben ik begonnen met tempraturen, zo ongeveer 4 maanden lang (engerievretend)
en daarna bezoekje aan de huisarts gedaan met de papieren ervan.
De dokter verwees ons gelijk door naar de gyn
1maal bij de gym begonnen ze gelijk met het onderzoek, bloed prikken uitstrijkje en vragen 😊
Bij het uitstrijkje vonden ze een infectie, gardnerella, onschuldig maar moest wel worden behandeld, het doode gelijk het zaad van mijn vriend dus logisch dat wij in die 3,5 jaar niet zwanger werden.
De uitslagen van het bloed waren over het algemeen goed, alleen mijn fsh is te hoog
Hoort onder de 10 te zijn, en op dag 3 was het 14 en op dag 21 was het 17
Ik moest dus onder behandeling blijven!
Zaad van mijn vriend onderzocht en dat was gelukkig goed
We hebben een samenlevings test gehad en daar werden ook levende zaadcellen aangetroffen dat was dus ook goed nieuws 😊
De tijd tussen eisprong en menstruatie is te kort waardoor ik wel bevrucht kan worden maar het te snel weer overgaat in menstrueren en het dus kan afstoten
alleen dat fsh wat te hoog is.. dat is de rijping van de eicellen
een eisprong heb ik ook, maar de kans dat ik spontaan zwanger word is er wel zeggen ze
Ben al tijdje bezig met ovulatie testen maar het komt er toch niet van
Vandaar dat ik me aangemeld heb op deze site zodat ik wat meer kan lezen van ander emensen over hoe en wat 😊
Vandaag moeten wij weer naar het ziekenhuis en dan horen we hoe of wat verder met het onderzoek
Dus ja dit is mijn verhaal 😊
Wij hopen heel snel zwanger te zijn want we willen het heel graag
Groetjes Debbie en Nick
FunkieOud lidBerichten: 6Lid sinds: 1 januari 2005