antoinet schreef:Susanna schreef:Ik heb veel bewondering voor mijn zusje. Die werkt op een kinderdagverblijf, de ene week 4 dagen, de andere week 5 dagen. Ze is 16 weken zwanger, alleen maar misselijk, alles wat ze eet komt er in een rotgang weer uit. En ze heeft onwijs veel last van exceem gekregen, heel haar armen en benen open, alles nat, dus je kunt geen broek of rok aan zonder dat het pijn doet. En pas was ze in de winkel zelfs flauw gevallen. En toch gewoon netjes naar haar werk gaan (in het kader van: ik kan m'n collega's toch niet voor alles op laten draaien). En 's avonds op en neer naar haar nieuwe huis (da's een half uur rijden verder) om oh en ah te zeggen bij het kluswerk van haar vriendje. En tóch blijft ze vrolijk. Ik snap niet waar ze het vandaan haalt, maar voor haar hoop ik dat het allemaal snel een heel stuk beter mag gaan.
als ik dit zo lees krijg ik echt het idee dat ik heel zwak ben omdat ik niet werk!
niet mag werken van mijn arts en zou het ook echt niet kunnen. kan niet eens het huishouden doen
Lieve schat, jij zwak bent omdat je lichaam aangeeft dat je niet kan werken, kom op zeg.
Jij luisterd naar je lichaam en dat moet je ook doen!
Toppie juist!
Ik zou juist tegen de zus van Sussanna willen zeggen dat ze echt aan haar en haar kindje moet denken, je hebt je rust heel hard nodig en moet je ook nemen, en als je lichaam zo tegen stribbeld dan is het denk ik wel verstandig om een stapje terug te doen!?
Liefs, Karin