Weet iemand dat? Of je je eisprong ook een keer over kan slaan? Ik heb de afgelopen 5 maanden de eisprong duidelijk gevoeld. En nu niet. Nu kan het natuurlijk zijn dat het wel geweest is, maar dat ik het gewoon niet gevoeld heb. Maar ben me wel af gaan vragen of dat eigenlijk wel voor kan komen.
liefs
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ja dit kan heel goed, ik heb zelfs 8 maanden lang geen eisprong gehad, ik zou me niet al teveel zorgen maken misschien heb je hem wel later gekregen of eerder, je weet nooit natuurlijk!! Gewoon in de gaten houden en wie weet is het wel raak!!
Liefs, Karin
nluitenOud lidBerichten: 1.891Lid sinds: 1 januari 2005
Jeetje, 8 maanden.. Ik had echt geen idee dat dat kon. Ik denk dat ik 'm deze keer wel echt heb overgeslagen. Heb ook niet het slijm (sorry) wat ik normaal gesproken wel heb. Zou wel jammer zijn.. Maar goed, moeten gewoon maar afwachten. Misschien heb ik 'm deze keer idd gewoon niet gevoeld. 😊
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Ja 8 maanden en misschien wel langer. Maar ik ben dan ook verminderd vruchtbaar vandaar dat ik geen eisprongen had. Meis ik hoop voor je dat je hem gewoon niet gevoeld hebt en dat je straks lekker zwanger mag zijn!
kaatje is zwanger dus die heeft voorlopig geen eisprong;)
ontopic, ja hoor dat kan voorkomen:) is niet rampzalig, het is alleen even lastig.. gebeurd dit nou echt veel vaker, zou ik toch even naar de ha gaan voor een verzwijzing.