Daar ben ik weer,na een miskraam in oktober ben ik de maand erna alweer zwanger geworden!! Ik zit nu in de 5e week....das heel spannend,omdat het daar de vorige keer mis is gegaan. Als alles goed gaat krijgen we in Augustus een baby!! Duimen dus!
Liefs Polle
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
Lieverds, Ik ga zeker genieten! Ookal ben ik soms nog een beetje bang. Maar alles wat ik voel, daar ben ik eigenlijk blij om. Klinkt wel wat vreemd,maar dan weet ik dat mijn kindje contact zoekt en dat doet me goed. Ik durf nog geen nieuwe baby spullen te kopen of bestellen, daar wacht ik nog maar even mee. Is een tip voor iedereen trouwens! Toen het bij mij mis ging vorige keer, kwamen er nog steeds baby spullen binnen die ik besteld had, dat is erg pijnlijk. Nu wacht ik maar even af tot ik de eerste echo heb gehad en weet dat het goed is!
Dikke knuffel Polle
justmeOud lidBerichten: 372Lid sinds: 19 april 2013
hey polle wat vind ik dit leuk voor je zeg , en hoop dat het nu wel goed gaat, ik snap je onzekerheid ikzelf heb na mijn dochtertje (nu 11 jaar) 5 miskramen gehad en ben nu weer zwanger zit al bijna op 17 weken nu alles gaat nu goed dus probeer je niet al te druk te maken meid groetjes angie